مددی: عدالت برقرار نشد، اطلاعی از استعفای شکوری ندارم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: از استعفای ابراهیم شکوری اطلاعی ندارم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  احمد مددی درمورد حضور ابراهیم شکوری در جایگاه خبرنگاران اظهار داشت: آقای شکوری تشریف آورده بودند؟ من اطلاعی ندارم. من در جایگاه ویژه بودم و در خدمت وی هستیم.

وی درمورد انتشار خبر استعفای ابراهیم شکوری، خاطرنشان کرد: من اطلاعی ندارم. هیچ مشکلی وجود ندارد و ارتباط خوبی با هم داریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درخصوص بازی با فولاد، گفت: بازی را دیدید. فکر می‌کنم تعداد فرصت‌های ما دو رقمی شد و هر کدام بالای 95 درصد شانس گل بودند. فکر می‌کنم 4 ضربه به تیرک دروازه زدیم و توپ‌ها به گل تبدیل نشدند. واقعاً جایگاه پیکان اینجا نیست و بازی مقابل تراکتور هم موقعیت‌های بیشتری از حریف داشتیم، اما روی غافلگیری گل خوردیم و بازنده شدیم.

مددی ادامه داد: امروز واقعاً اگر عدالت قرار بود برقرار شود ما باید بیش از 6 گل به فولاد می‌زدیم و بازی را با 3 امتیاز تمام می‌کردیم، اما این جبر فوتبال است و زیبایی‌های فوتبال به همین است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای شکوری موافقت خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: استعفای شکوری با من نیست. او عضو هیأت مدیره است و اگر قرار است که استعفایی باشد که من از آن اطلاعی ندارم، گروه صنعتی ایران خودرو درمورد آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

پایان پیام/