مدیرعاملی غیر قانونی مددی در استقلال

نامه مدیر کل حقوقی وزارت ورزشدرباره غیرقانونی بودن حضور مددی در باشگاه استقلال به خاطر انتقالش از بخش خصوصی به بخش دولتی در سال گذشته باعث شد تا احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خواهان کناره گیری احمد مددی از استقلال شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  نامه مدیر کل حقوقی وزارت ورزش به شماره ص۵۲.۷۶۸۳ مورخ ۱۳۹۹.۶.۲۳ درباره غیرقانونی بودن حضور مددی در باشگاه استقلال به خاطر انتقالش از بخش خصوصی به بخش دولتی در سال گذشته باعث شد تا احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال نیز طی نامه‌ای به شماره ۱۵۹۷ /۹۹ مورخ ۱۳۹۹.۷.۸ خواهان کناره گیری احمد مددی از استقلال شود چرا که مددی به دلیل انتقال از بخش خصوصی به دولتی شامل دریافت حقوق نمی‌شد و البته عدم کارایی او باعث شد تا سعادتمند او را از این باشگاه بیرون کند.

در نهایت با تصمیم سعادتمند درباره برکناری مددی، جلسه فوق العاده میان برخی مسئولان برگزار شد و به جای برکناری مددی حکم به اخراج سعادتمند از استقلال به امضای طرفین رسید. در حال حاضر می‌توان اینطور بررسی کرد که گویا دریافتی حقوق مددی از باشگاه استقلال در این چند ماه غیر قانونی است و نیاز به امضای احمد سعادتمند دارد که اگر این امضاء انجام نشود می‌توان دریافتی و حضور مددی در باشگاه استقلال را غیر قانونی دانست.

بیشتر بخوانید:
دستور ویژه احمد مددی برای ابهام زدایی؛ حساب های استقلال شفاف می شود؟
نامه احضار فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی استقلال با وجود تکذیب مددی! + سند
غلامپور: از شما می شنوم مجیدی با مددی آشتی کرده!

انتهای پیام /