مدیرعامل بعدی استقلال مشخص شد؟

در روزهای گذشته برخی گزینه‌ها به عنوان مدیرعامل جدید استقلال در رسانه‌ها معرفی شدند. از سعید آذری تا مدیران قبلی استقلال نظیر علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجرلو.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  طبق پیگیری‌های خبرنگار اعتمادآنلاین، فعلاً هیچ‌کدام از اسامی که به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح می‌شوند گزینه هلدینگ خلیج فارس نیستند.

چهارشنبه شب علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال اخراج شد. در حال حاضر فرشید سمیعی در سمت سرپرست مدیرعامل باشگاه مشغول فعالیت است تا در انتهای فصل مالکان جدید باشگاه مدیرعامل جدید را معرفی کنند.

در روزهای گذشته برخی گزینه‌ها به عنوان مدیرعامل جدید استقلال در رسانه‌ها معرفی شدند. از سعید آذری تا مدیران قبلی استقلال نظیر علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجرلو.

طبق پیگیری‌های خبرنگار اعتمادآنلاین هیچ‌کدام از سه نامی که در بالا مطرح شد شانسی برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال ندارند. طبق این پیگیری‌ها سعید آذری که برخی هواداران استقلال نسبت به او نظر مثبتی دارند اصلاً جزو گزینه‌های مالک جدید باشگاه نیست.

دو شخص دیگر یعنی علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجرلو که در دو سال گذشته به نوبت مدیرعاملی استقلال را برعهده داشتند از سوی برخی افراد به مدیریت هلدینگ خلیج فارس پیشنهاد شده‌اند اما نظر مثبتی روی این دو نفر نیست. در مورد سردار آجرلو باید گفت گرچه در کارنامه او یک قهرمانی بدون شکست دیده می‌شود اما ابهامات مالی دوران مدیریتی او باعث شده دیگر علاقه‌ای به همکاری با او وجود نداشته باشد. این مساله عیناً در مورد علی فتح‌الله‌زاده هم صدق می‌کند. مدیری که در سالیان گذشته بارها و بارها روی صندلی مدیرعاملی استقلال نشسته و هر بار با یک دردسر بزرگ از باشگاه جدا شده ولی باز هم بعد از مدتی به استقلال برگشته است. با این حال در مرتبه اخیر او شانسی برای به دست آوردن صندلی مدیرعاملی استقلال ندارد.

در این میان، برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که احمد شهریاری، نماینده تام‌الاختیار فعلی هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، مدیرعامل بعدی باشگاه خواهد بود. پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد که گرچه چنین احتمالی وجود دارد اما به نظر می‌رسد شهریاری با سمت ریاست هیئت مدیره در باشگاه استقلال مشغول به کار خواهد شد و مدیریت اجرایی به شخص دیگری واگذار می‌شود؛ شخصی که هنوز انتخاب نشده است.

برخی اطلاعات در این زمینه حکایت از آن دارد که فعلاً مدیریت هلدینگ خلیج فارس مشغول چیدمان اعضای هیئت مدیره باشگاه است و طی چند روز آینده فرد جدیدی به عنوان عضو هیئت مدیره به باشگاه استقلال اضافه خواهد شد.

تیم استقلال هم‌اکنون با یک امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر است و توانسته نخستین بازی بعد از جدایی خطیر را هم با موفقیت پشت سر بگذارد تا به نوعی از بحران تغییر بزرگی که در باشگاه رخ داده جان سالم به در برده باشد.

حال باید دید در روزهای آینده هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه چه تصمیمی برای مدیریت این باشگاه و حتی سرمربی فصل آینده تیم خواهد گرفت. آنچه در این روزها هواداران استقلال را نگران کرده بحث تمدید قرارداد بازیکنان است. هواداران انتظار دارند برای ثبات باشگاه و نگه داشتن ستاره‌ها خیلی سریع‌تر نفر اول اجرایی باشگاه معرفی شود تا در مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود مشکلی پیش نیاید. هرچند با ورود هلدینگ خلیج فارس و حل احتمالی مشکلات مالی بعید است ستاره‌ای در پایان فصل بخواهد استقلال را به خاطر مساله پول ترک کند.

انتهای پیام/