مدیرعامل نساجی: خدا را شاکریم مسئولان امر صدای هواداران هر دو تیم را شنیدند

مدیرعامل باشگاه نساجی به تغییر محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی واکنش مثبتی نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ایزد سیف‌الله‌پور درمورد تغییر محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم از ورزشگاه یادگار امام تبریز به آزادی تهران، اظهار داشت: بعد از پایان بازی مقابل مس حدادیان مالک باشگاه بلافاصله پیگیر این موضوع شدند و از روز گذشته نیز با حضور در سازمان لیگ خواسته باشگاه و هواداران را به‌طور رسمی مطرح کردیم و خدا را شاکریم مسئولان امر صدای هواداران هر دو تیم را شنیدند.

وی ضمن تشکر ویژه از سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به‌دلیل پیگیری‌های موثر افزود: از همه مسئولان امر در مازندران، حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان محترم و دیگر مدیران ذی‌ربط جا دارد تقدیر به‌عمل آوریم که خواسته به‌حق باشگاه و هواداران عزیز را پیگیری کردند و جامه عمل پوشاندند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تاکید کرد: همان‌طور که حدادیان اشاره داشت، امروز نساجی عامل وحدت مازندران شده است‌. در ادامه نیز مشاهده کردیم نتیجه همدلی و همصدایی مردم و مسئولان، منجر به تحقق خواسته همگانی شد.

سیف‌الله‌پور در گفت و گو با سایت باشگاه نساجی عنوان کرد: از امروز همه مسئولان استانی باید پای کار بیایند تا شرایط عزیمت هواداران به تهران تسهیل شود و باز هم شاهد حضور باشکوه هواداران پرشورمان در ورزشگاه آزادی باشیم. انشاالله روز ۷ اردیبهشت جام قهرمانی را تقدیم کنیم به مردم شریف شمال ایران و مازندران که شایسته بهترین‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

مدیر رسانه نساجی: انتظار داریم کمیته اخلاق از حق الهامی دفاع کند
نامه نساجی به سازمان لیگ برگزاری فینال جام حذفی در تهران
زامهران: با تمام وجودمان بازی می‌کنیم تا نساجی قهرمان شود

انتهای پیام/