مدیرعامل پدیده: صدری نظر خویش را بالاتر و برتر از رای کمیته استیناف می داند

باشگاه دنبال حقی است که مربوط به دوسال و نیم قبل است شهر‌خودرو یکی از معدود تیم های خصوصی لیگ برتر است که هم در استان خود مظلوم است و هم در پرونده ی طلب گل محمدی از پرسپولیس.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، معمایی مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: باشگاه دنبال حقی است که مربوط به دوسال و نیم قبل است شهر‌خودرو یکی از معدود تیم های خصوصی لیگ برتر است که هم در استان خود مظلوم است و هم در پرونده ی طلب گل محمدی از پرسپولیس. واقعا چرا علارقم اعلام شفاف رای کمیته انضباطی و تایید کمیته استیناف هیچ اقدامی برای پرداخت این طلب از سوی مدیران پرسپولیس صورت نمی گیرد؟ مگر این باشگاه چه قدرتی و چه ارتباط هایی دارد که حتی اقای صدری اسمی از این طلب نمی آورد و حاضر نشده تا کنون حتی کوچکترین اقدامی در این خصوص انجام دهد؟

وی افزود: من از همه اهالی فوتبال سوال می پرسم اگر این طلب و رای برعکس بود تا امروز چند بار باشگاه مارا مجبور به پرداخت این طلب می‌کردند؟ اگر ما بدهکار بودیم صدبار تا به امروز این طلب برای پرسپولیس وصول شده بود! گاهی اوقات بدهکار اقرار به بدهی اش می‌کند و طلب کار سعی بر مساعدت می‌کند اما متاسفانه اقای صدری حتی این بدهی را قبول ندارد و نظر خویش را بالاتر و برتر از رای کمیته استیناف می داند.

بیشتر بخوانید:
سرخ‌ها تا قبل از موعد رضایت پدیده را می‌گیرد
کاپیتان بازی با پدیده را هم از دست داد
قائم مقام باشگاه پدیده: توافقی با پرسپولیس در مورد گل محمدی نکردیم

انتهای پیام /