مدیرعامل گل‌گهر: درمورد صحنه‌هایی پنالتی باید کارشناسان داوری اظهارنظر کنند

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: انتظار داریم قلعه نویی تلاشش را کند و مرور زمان همه چیز را مشخص می کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد اسفندیارپور در پایان دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و پرسپولیس درمورد این بازی اظهار داشت: در مورد شرایط بازی کارشناسان و افراد فنی باید اظهارنظر کنند. من چه چیزی در مورد بازی باید بگویم؟

وی در پاسخ به این سوال که چرا نیمکت تیم‌تان اعتراض‌های زیادی به داوری داشت، گفت: فکر نمی‌کنم اعتراضی صورت گرفته شده باشد. درمورد صحنه‌هایی پنالتی هم باید کارشناسان داوری اظهارنظر کنند. 

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان درخصوص موضوع تبلیغات محیطی، عنوان کرد: باشگاه‌ها حق و حقوقی دارند و این روال در دنیا وجود دارد. اینکه یک شبه قاعده‌ای که سال‌ها اجرا شده را تغییر دهیم فکر می‌کنم کار غیرمنطقی باشد. نیاز است بحث و بررسی شود تا حق باشگاه‌ها به آنها پرداخت شود.

اسفندیارپور افزود: ما مخالف این سیستم نیستیم، اما قطعاً یک شبه نمی‌توان روال را تغییر داد. سازمان لیگ حق و حقوق ما را در فصل گذشته پرداخت کرده است، اما شفافیتی وجود ندارد. به عنوان مدیرعامل باشگاه پیگیر بودم تا همه چیز شفاف باشد.

 وی در مورد اینکه انتظارش از قلعه‌نویی در فصل جاری چیست، گفت: انتظار داریم تلاشش را کند. به هر حال مرور زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. تیمی که قلعه‌نویی پشتش است و بازیکنان خوبی هم جذب کرده انتظارات را بالا می‌برد، اما اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد، طبیعت فوتبال است.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس 1 – 1 گل گهر + فیلم
ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر اعلام شد
پخش زنده بازی تیم های پرسپولیس و گل گهرسیرجان امروز شنبه 15 آبان

انتهای پیام /