مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان: حرکت هوادار سپاهان را تقبیح کردیم

بادامکی به جای اینکه بابت فحاشی هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند حتی از آنها طرفداری هم می‌کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان گفت: خیلی خوب است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به اتفاقات بدی که در ورزشگاه آزادی رخ داد، اذعان دارندو فحاشی هماهنگ نزدیک ۳۰ هزار هوادار پرسپولیس علیه تک تک بازیکنان سپاهان داشتند. گلایه از اصحاب رسانه هم داردم که در این موضوع رفتار عادلانه نداشتند و فقط ویدیو پخش شده از هوادار سپاهان را وایرال کردند و فحاشی به امید نورافکن، رامین رضاییان، پیام نیازمند، سیاوش یزدانی و بازیکنان ارزنده سپاهان را ندیدند و در این باره صحبتی نکردند.
وی افزود: آقای بادامکی! شما و درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شاید در اتاق شیشه‌ای بودید، فحاشی ۳۰ هزار هوادار را نشنیدید. ۲ ساعت قبل از بازی هوادار سپاهان در ورزشگاه حضور نداشت و فحاشی سازمان یافته را دیدم که دارند هواداران پرسپولیس انجام می‌دهند. آقای بادامکی!
وی ادامه داد: من شجاعت داشتم به نمایندگی از باشگاه سپاهان، هواداران و مردم سپاهان عذرخواهی کردم، اما هیچ یک از پرسپولیسی‌ها بابت صد‌ها فحشی که در ورزشگاه داده شد حتی یک بار هم عذرخواهی نکردند.‌ بادامکی به جای اینکه بابت فحاشی هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند حتی از آنها طرفداری هم می‌کند.