مدیر عامل شاهین بوشهر: آقای خطیر 20 درصد حق رشد قایدی را برگردان

مدیر عامل شاهین بوشهر معتقد است پول حق رشد قایدی باید به حساب آنها واریز شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ علیرضا نعمتی درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نکردن حق رشد محمد محبی و مهدی قایدی اظهار داشت: باشگاه شاهین بوشهر 73 سال قدمت دارد و بازیکنان بزرگی تحویل فوتبال ایران، آسیا و اروپا داده است. ستاره‌هایی مثل مهدی طارمی، مهدی قایدی و محمد محبی در اروپا و آسیا می‌درخشند که نشان می‌دهد در بوشهر و در این گرما زحمات زیادی برای پرورش بازیکنان کشیده شده است.

برای ما و مربیان زجرآور است که این سه بازیکن را به باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس بدهیم ولی کار به جایی برسد که به خارج از ایران شکایت کنیم تا به حق و حقو‌ق‌مان برسیم. چرا باید حتماً شکایت کنیم تا حق‌مان را بگیریم؟

وی افزود: حق رشد مهدی قایدی برای پیوستن به شباب الاهلی امارات طبق رأی فیفا 22 هزار دلار بود که آقای نورشرق (رئیس کمیته وضعیت) گفت باید این پول به حساب فدراسیون پرداخت شود. چرا باید به حساب فدراسیون واریز شود؟ ما زحمت کشیدیم اما پول به حساب فدراسیون واریز شود؟ بابت حق رشد قایدی 15 هزار و باشگاه توحید 22 هزار دلار طلبکار بود، چرا که قایدی را از شاهین به توحید داده بودیم. چرا کمیته وضعیت فدراسیون رأی ناعادلانه صادر کرد؟

انتهای پیام /

منبع تسنیم