مدیر عامل نساجی : سال آینده نساجی باعث غرور هواداران می‌شود

درحال حاضر نساجی برای ثبات یافتن، نیاز به مُسَکن دارد و فارغ از هر برنامه‌ای ابتدا باید به‌دنبال تسویه بدهی‌های مشخص می‌رفتیم، طبیعتاً وجود این بدهی‌ها باشگاه را از نفس می‌اندازد و تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را سخت می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امیری مدیرعامل نساجی گفت : درحال حاضر نساجی برای ثبات یافتن، نیاز به مُسَکن دارد و فارغ از هر برنامه‌ای ابتدا باید به‌دنبال تسویه بدهی‌های مشخص می‌رفتیم، طبیعتاً وجود این بدهی‌ها باشگاه را از نفس می‌اندازد و تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را سخت می‌کند.
وقتی در آخرین سال نساجی در لیگ یک تصمیم گرفتیم تمرینات تیم را در تهران برگزار کنیم، دنبال یک هدف بودیم و الحمدلله با صعود به لیگ برتر به آن هدف‌مان رسیدیم.
با توجه به اینکه نساجی تیم پرهواداری است و گاهاً رکوردهای حضور ۵ هزار نفره تماشاگران بر سر تمرینات را هم دارد لذا در آن مقطع تصمیم باشگاه بر این شد تا تیم در آرامش مطلق به تمرین بپردازد.
جذب بازیکن در نیم‌فصل سخت است و تیم‌ها بازیکنان خوب‌شان را حاضر نیستند آزاد کنند اما با این شرایط ما هر آنچه که نظر کادر فنی بود را توانستیم محقق کنیم و باشگاه وظیفه خودش را به‌خوبی انجام داد.
آقای فکری هم مازندرانی است و هم به‌دلیل اینکه چه در دوران بازیگری و چه در آغاز دوران مربی‌گری در تیم نساجی حضور داشت و اینکه در سال‌های اخیر نیز توانسته موفق باشد، به‌نظر ما، مالک محترم و اعضای هیأت مدیره گزینه مناسبی برای هدایت نساجی بود.