مدیر عامل پاس تهران:برای میزبانی از لیگ برتر فوتبال آماده ایم

مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی پاس تهران از آمادگی کامل این مجموعه برای برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه،به نقل از روابط عمومی باشگاه پاس، رضا پارسا مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی پاس تهران، اظهار داشت: ورزشگاه بین المللی پاس در چند سال اخیر میزبان شایسته ای برای تیم های لیگ برتری بوده و هم اکنون نیز با تمام توان، امکانات و شرایط مطلوبی که داریم با افتخار پذیرای مدیران، بازیکنان، کادر فنی، عوامل اجرایی، داوران، اصحاب رسانه، ورزش دوستان و همه مهمانان عزیز در این مجموعه بزرگ خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تاکنون 4 بازی از رقابت های لیگ برتر فوتبال به بهترین شکل ممکن در ورزشگاه پاس تهران برگزار شده است، گفت: ضمن ترمیم چمن و رفع مشکلات احتمالی فنی و اطمینان کامل از آمادگی مجموعه از هر نظر، جلسات متعدد کارشناسی و میدانی را داشته ایم و تا پایان فصل مشکلی را برای برگزاری رقابت های لیگ برتر نخواهیم داشت.

پارسا به ابراز رضایت اعضای تیم ملی فوتبال آنگولا از برگزاری تمرین اختصاصی پیش از بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان در ورزشگاه پاس اشاره کرد و افزود: نگاه ما به ورزش کاملا حمایتی است و همانطور که در ابتدای سال جاری در سالن چند منظوره مجموعه پاس میزبان بازی دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و ازبکستان بودیم با ظرفیت های مطلوبی که داریم‌ هر زمان فدراسیون های ورزشی تمایل داشته باشند جهت برگزاری اردو، تمرین و یا رقابت داخلی و بین المللی می توانیم در خدمت آنها نیز باشیم.

گفتنی است بعد از برگزاری هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال، بازی های لیگ به دلیل فیفادی و برگزاری دو بازی دوستانه تیم ملی کشورمان تعطیل شد و رقابت های لیگ از 29 شهریورماه دوباره آغاز خواهد شد.

در همین راستا و براساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته پنجم «گرامیداشت هفته دفاع مقدس» به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۹ شهریورماه
ملوان بندرانزلی – پیکان تهران- ساعت ۱۷:۴۵ – ورزشگاه تختی انزلی
هوادارتهران – تراکتورتبریز- ساعت ۱۸:۳۰ – ورزشگاه پاس تهران
صنعت نفت آبادان – گل‌گهر سیرجان- ساعت ۱۹– ورزشگاه تختی آبادان

پنجشنبه ۳۰ شهریورماه
مس رفسنجان – آلومینیوم اراک  – ساعت ۱۸:۱۵ – ورزشگاه شهدای مس  رفسنجان
استقلال خوزستان – ذوب‌آهن اصفهان- ساعت ۱۹ – ورزشگاه غدیر اهواز

به  دلیل حضور نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا زمان 3 مسابقه زیر متعاقباً اعلام خواهد شد:
فولادمبارکه سپاهان اصفهان  – فولاد خوزستان- ساعت ** – ورزشگاه  نقش جهان اصفهان
پرسپولیس – استقلال  – ساعت ** – ورزشگاه آزادی تهران
شمس آذر قزوین – نساجی مازندران- ساعت ** – ورزشگاه سردارآزادگان قزوین