مدیر پرسپولیس در آمریکا!

سرپرست تیم پرسپولیس با وجود آغاز تمرینات این تیم، گویا هنوز از سفر آمریکا بازنگشته است!

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

در این تمرین به جز ملی‌پوشان این تیم، غیبت افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس کاملاً به چشم می‌آید. پیروانی که بعد از بازی با مس در رفسنجان زودتر از سایر بازیکنان به تهران آمده بود تا راهی سفر آمریکا شود هنوز در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نکرده است! سفر جداگانه پیروانی از رفسنجان به تهران همراه با کاروان مس، حتی ناراحتی یحیی گل‌محمدی را هم در پی داشت.

این اقدام پیروانی آنقدر عجیب است که حتی برخی از مسئولان این باشگاه هم از غیبت پیروانی در این روزهای حساس بسیار شاکی هستند. آنها معتقد بودند که پیروانی در روزهای نقل و انتقالات و کنار رفتن یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس باید در کنار این تیم حضور می‌داشت اما سرپرست پرسپولیس به جای رسیدگی به امور پرسپولیس، برای کارهای شخصی راهی آمریکا شد و با وجود آغاز تمرینات هنوز به تمرینات پرسپولیس اضافه نشده است.

پیروانی که با قراردادی مناسب در پرسپولیس حضور دارد به جای فعالیت در پرسپولیس، راهی ینگه دنیا شد تا به جز انتشار یه عکس از گل‌محمدی در صفحه شخصی خود، کسی از او خبری نداشته باشد. این در حالیست که در روزهای اخیر بحث احتمال کنار گذاشتن پیروانی از پرسپولیس هم مطرح شده بود و عده‌ای معتقد بودند که با تغییر کادر فنی، سرپرست تیم هم شاید تغییر کند.

فارس