مرادمند: گفتم 2 ماه مهلت بدهید بعد سربازی بروم قبول نکردند

مدافع استقلال از دوران اعزام به سربازی اش گله کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ محمدحسین مرادمند پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نمی‌خواهم در رابطه با داوری حرف‌های کلیشه‌ای بزنم تا دو ساعت دیگر محرومم کنند. داوران با این پول کمی که می‌گیرند زحمت می‌کشند ولی حرفم این است که جسورانه قضاوت کنند. قبل از پنالتی، بازیکن سپاهان ارسلان مطهری را هل داد. من فقط درباره این صحنه صحبت می‌کنم.

وی در مورد مشکلات استقلال تصریح کرد: از کجای استقلال صحبت کنم؟ اجازه نمی‌دهند هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند و آنقدر تنها هستیم که نمی‌دانیم چه چیزی بگوییم. سپاهانی‌ها دارند و هزینه می‌کنند. ضرب‌المثلی هست که می‌گوید «دارندگی و برازندگی» اما ما یک تیم هستیم با رزومه صد ساله و 30 میلیون هوادار. ما زحمت می‌کشیم که دل هوادار را خوش کنیم اما به تنهایی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. باید کادر مدیریتی خوب، باشگاه را مدیریت کند. ما تیم تنهایی هستیم. چرا هواداران‌‌مان را به ورزشگاه راه نمی‌دهند؟ هواداران معترض هستند چون حق دارند.

مدافع استقلال در واکنش به معافیت یک ماهه میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس و اینکه او مشمول چنین قانونی نشد، گفت: در مورد سرلک صحبت نمی‌کنم و در رابطه با خودم حرف می‌زنم. زمانی که قرار بود سرباز شوم فقط گفتم یکی دو ماه به من فرصت دهید تا فوتبالم را بازی کنم. سربازی وظیفه است و بعد از آن به سربازی می‌روم ولی اجازه ندادند.

انتهای پیام/