مربی تراکتور: در مورد استقلال و پرسپولیس حرف نمی زنم

سرمربی تراکتور تبریز گفت: آنقدر از سوی باشگاه پیکان مصاحبه انجام شد که روی قضاوت موعود بنیادی‌فر تأثیرگذار بود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ حمید مطهری پس از تساوی صفر – صفر تیم‌های فوتبال پیکان و تراکتور تبریز گفت: بر این دیدار غالب بودیم و بازی تحت کنترل ما بود. استفاده از توپ‌های بلند، حربه پیکان بود که این حربه را می‌دانستیم و به این سبک احترام می‌گذاریم. توپ‌های بلند حریف را کنترل کردیم و از موقعیت‌های خوب خودمان استفاده نکردیم که بارزترینِ آنها، فرصت گلزنی گوستاوو بود.

وی با تمجید از بازیکنان تراکتور گفت: از بچه‌ها راضی هستم و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم. حق ما در این مسابقه کسب سه امتیاز بود. شاید داوری در هفته‌های گذشته به سود پیکان نبود یا اینکه بتوان گفت این تیم از داوری ضرر کرد. با این حال اینقدر از سوی باشگاه پیکان مصاحبه انجام شد که روی قضاوت موعود بنیادی‌فر تأثیرگذار بود. گفته بودم درباره داوری صحبت نمی‌کنم، اما محمد ستاری در برخورد با سجاد آشوری باید اخطار دوم را می‌گرفت.

سرمربی تراکتور تبریز در ادامه انتقادات خود نسبت به قضاوت موعود بنیادی‌فر خاطرنشان کرد: بنیادی‌فر داور اول کشور است و نمی‌دانم صحنه را چگونه نمی‌بیند. صحنه دیگری رخ داد که مشکوک به پنالتی بود. نتیجه را به گردن داور نمی‌اندازم، اما توقع داریم اتفاقات خوبی در زمین بیفتد و عدالت رعایت شود.

مطهری با اشاره به دوران فعالیت خود در باشگاه پیکان گفت: حدود سه سال در پیکان زحمت کشیدم و می‌دانم این باشگاه به فوتبال ایران کمک می‌کند. زمانی که با مجید جلالی در پیکان حضور داشتیم، جوانان خوبی به عرصه‌های باشگاهی و ملی معرفی شدند و امیدوارم موفق باشند.

وی درباره وضعیت مالکیت باشگاه تراکتور تبریز، پس از انصراف محمدرضا زنوزی از تیمداری عنوان کرد: تمرکز من روی کارهای فنی است و تلاش کردم بازیکنان را سر حال نگه دارم. اشتیاق به بردن را در تیم من دیدید. اطلاعی درباره وضعیت مالکیت باشگاه ندارم و نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

سرمربی تراکتور در مورد افشای فساد در فوتبال ایران اظهار داشت: اگر فساد وجود دارد، باید به‌صورت قوی با آن مبارزه شود؛ نه اینکه یک روز شلوغ کرده و روز دیگر فراموش کنیم.

مطهری درباره اینکه گفته می‌شود دودستگی بین بازیکنان تراکتور به وجود آمده، گفت: وقتی تیم من در پنج هفته به سه پیروزی رسیده و یک تساوی مقابل صدرنشین بوده، چه دودستگی وجود داشته است؟ همه بازیکنان من ارزشمند هستند، اما تیم اصول دارد و باید این اصول رعایت شود.

وی در مورد ماراتن تراکتور و سپاهان برای کسب رتبه سوم جدول گفت: دو هفته دیگر باقی مانده و دیدارهای سپاهان هم سخت است. کارمان را با امید انجام می‌دهیم و انگیزه بالایی داریم. هفته آینده در خانه خودمان بازی می‌کنیم و با قدرت پیش می‌رویم تا بتوانیم مقام سوم را به دست بیاوریم؛ وگرنه هرچه خدا بخواهد. ممکن است نتایج ما بر تیم‌های دیگر موثر باشد و به همین خاطر با شرافت می‌جنگیم.

سرمربی تراکتور درباره توقف استقلال در خانه نساجی و پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: این‌قدر درگیر بازی بودم که فقط نتایج سایر بازی‌ها را متوجه شدم. هر دو تیم قابل احترام هستند و بهتر است من درباره تیم خودم حرف بزنم.

انتهای پیام/