مربی فجرسپاسی: فوتبال شیراز به خون تازه ای نیاز دارد

مربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: مطمئنا فوتبال شیراز به خون تازه ای نیاز دارد که به رگ های آن تزریق شود که صعود تیم فجر می تواند این مهم را صورت دهد مدیران باشگاه نیز هدف شان صعود تیم به لیگ برتر است ولی برای تحقق این امر مهم باید تمرکز کامل و تفکرات بهتری وجود داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید غلام زاده مربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در خصوص بازی با خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: علارغم اینکه تیم تحت تاثیر اتفاقاتی که در روزهای اخیر برای ما رخ داد و داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شدند قرار گرفته بود و تمرکز بازیکنان نیز بهم ریخته بود اما با این حال  بازی با خوشه طلایی ساوه بازی خوبی بود.
غلام زاده ادامه داد: با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم از لحاظ روحی و روانی ریکاوری شدند بازی را خوب شروع کردیم 15 دقیقه ابتدایی بازی کاملا در اختیار ما بود اما در دقیقه 39 روی یک غفلت و ضدحمله گل را دریافت کردیم.
مربی فجرسپاسی شیراز افزود: نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم در کارهای حمله پرتعداد شدیم و توانستیم با کمک خدا و تلاش بازیکنان در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر برسانیم. روز خوبی بود اما با این حال شرایط آب و هوایی و خرابی زمین ورزشگاه بر روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت و ما را با توجه به اینکه در بازی روی زمین برنامه داشتیم با مشکل مواجه کرد.
غلام زاده در مورد اینکه در زمان حضور داوود مهابادی به عنوان سرمربی هدف فجر صعود به لیگ برتر بود آیا این هدف بدون وی نیز دنبال خواهد شد گفت: مطمئنا فوتبال شیراز به خون تازه ای نیاز دارد که به رگ های آن تزریق شود که صعود تیم فجر می تواند این مهم را صورت دهد مدیران باشگاه نیز هدف شان صعود تیم به لیگ برتر است ولی برای تحقق این امر مهم باید تمرکز کامل و تفکرات بهتری وجود داشته باشد.
وی افزود: باید تیم از حاشیه ها نیز دور باشد و شرایطی در تیم حاکم باشد که تمرکز را از بازیکنان و اعضای تیم نگیرد و همه بتوانند در آرامش کامل به کار خود ادامه دهند.
مربی فجرسپاسی در خصوص داوری بازی خوشه طلایی ساوه نیز گفت: عملکرد تیم داوری در بازی بد نبود و فکر می کنم دو تیم از شرایط داوری راضی بودند.
غلام زاده در خصوص تیم خوشه طلایی ساوه بیان داشت : با توجه به شناختی که از سهراب بختیاری زاده داشتیم بازی سختی را پیش بینی می کردیم با توجه به اینکه آنالیزی از تیم خوشه طلایی ساوه نداشتیم اما توانستیم با تلاش کادرفنی و گروه آنالیزی مان، آنالیز خوبی را از این تیم بدست آوریم. آنها خودشان را تیم گردن کلفتی نشان دادند مطمئنا آنها نیز هدف خاصی را دنبال می کنند که امیدوارم به هدف شان نیز برسند.
وی در پایان در مورد جدایی داوود مهبادی از این تیم گفت: همه اعضای تیم به ایشان وابستگی خاصی داشتند جدایی ایشان تاثیرگذاری خود را بر روی تیم گذاشته است کما اینکه این تاثیرگذاری نیز در بازی با خوشه طلایی به فور دیده شد که در نهایت متضرر نیز شدیم.

انتهای پیام/