مربی نفت مسجدسلیمان:‌ حضورمان در نیمه نهایی جام حذفی عجیب نیست!

پاشایی: با وجود نتایج خوبی که امسال بدست آورده ایم حضورمان در جمع ۴ تیم عجیب نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال تراکتور تبریز در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران اظهار داشت: حضور در جمع چهار تیم جام حذفی می تواند یک افتخار برای نفت مسجدسلیمان و مردم و هواداران خونگرم آن باشد. اما مشکلاتی که پیش از بازی با پارس جنوبی افتاده، ما بعد از آن بازی هیچ تمرینی انجام ندادیم. دیروز با 5-4 بازیکن تمرین کردیم و امروز تمرین نصفه و نیمه ای با بیشتر بازیکنان انجام دادیم. تمام سعی و تلاش مان این است که با وجود عدم تمرین و مشکلاتی که داشتیم بازی را پشت سر بگذاریم و به فینال برسیم.

وی ادامه داد: تراکتور یک تیم خوب و قابل احترام و بزرگ در کشور است. دارای باشگاه قدیمی و دوست داشتنی است و ما هم نفت مسجدسلیمان هستیم و همان شانسی که حریف برای خود قائل است ما هم دارا هستیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب و فداکارانه بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و به فینال برویم.

او افزود: جام شگفتی هاست اما فکر نمی کنم با نتایجی که ما در این فصل گرفتیم حضورمان در جمع چهار تیم عجیب بوده باشد. ما برای برد به زمین خواهیم آمد و با تاکتیک ها و تدابیری که آقای تارتار خواهند داشت، امیدواریم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: بیانی: برنده دربی، فاتح جام حذفی است/ ریشه بازیکن سالاری باید خشک شود!