مربی پدیده: من به شما قول می‌دهم که تیم شرایط بهتری پیدا کند

مربی تیم فوتبال پدیده گفت: موقعیت های زیادی را به خاطر عدم خودباوری از دست دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یونس گرایلی مربی تیم فوتبال پدیده پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان تهران در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بازی تاکتیکی و فیزیکی بود. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کرده بودیم. چند تا از موقعیت‌های ما در نیمه اول به گل تبدیل نشد به خاطر اینکه بازیکنان ما به خودباوری نرسیده بودند.

گرایلی ادامه داد: با توجه به اینکه نیمه اول هیچ موقعیت گلی به حریف ندادیم متأسفانه چند موقعیت گل ما به هدر رفت،  به خاطر عدم خودباوری بچه‌ها. با این حال بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند. در بخش دفاعی و ضد حمله خیلی خوب موقعیت گل ایجاد کردیم ولی متأسفانه در نیمه اول موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل نشد. با صحبت‌هایی که در نیمه دوم با بچه‌ها انجام دادیم بچه‌های ما توانستند مسلط بر بازی شوند. اما بر خلاف جریان بازی متأسفانه پیکان به گل رسید و بلافاصله ما سیستم را عوض کردیم و یک مهاجم اضافه کردیم و به شرایط بازی برگشتیم.

وی افزود: تیمی که ته جدول است و بتواند اینگونه تاکتیک در زمین اجرا کند واقعاً تیم قوی و خوبی است و تیم پیکان هم به افکار تاکتیکی تیم ما خیلی کمک کرد. من فکر می‌کردم پیکان خیلی قوی‌تر از این شرایط باشد ولی خوشبختانه ما با این شرایط توانستیم تمام راه‌های نفوذ آنها را ببندیم. در حمله هم موفق بودیم. در نیمه دوم هم چند موقعیت گل داشتیم اما موفق به گلزنی نشدیم. در مجموعه تیم ما با توجه به مشکلات روحی و روانی که داشت خیلی قشنگ خودش را با شرایط بازی وفق داد و توانستیم از ضعف حریف استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی در خصوص درگیری‌های پایان بازی عنوان کرد: متأسفانه در لحظات پایانی بازی اتفاقاتی افتاد که به تیم ما ضربه می‌زند. من از کمیته داوران خواهش می‌کنم نه در جریان این بازی بلکه در بازی قبل اتفاقاتی صورت گرفت که کارشناسان گفتند دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. متأسفانه در بازی قبل سرمربی تیم ما به اشتباه اخراج شد و بازیکن ما هم در دقایق پایانی اخراج شد. امروز هم جدیداً همین اتفاق افتاد.

وی افزود: دقایق آخر بازی من نزدیک صحنه بودم و بازیکن آنها روی بازیکن گلزن ما خطا کرد و اخطار دوم او بود. من دقیقاً در نزدیک صحنه بودم و هیچ عکس‌العملی از بازیکن ما داده نشد ولی متأسفانه بازیکن آنها بدون هیچ واکنشی آمد و با دست به صورت بازیکن ما زد و به خاطر شلوغ‌ بازی‌های نیمکت حریف و بازیکنان داخل زمین پیکان متأسفانه داور تحت تأثیر قرار گرفت و بازیکن ما را اخراج کرد و اصلاً تیم ما را از هم پاشید. ما حتی در دقایق پایانی بازی با توجه به شرایط می‌توانستیم به گل برسیم. متأسفانه اینها فقط به خاطر مشکلات بیرون زمین است و خواهش می‌کنم از داوران که تمرکز داشته باشند. درست است تیم ما از لحاظ شرایط در انتهای جدول است ولی از نظر فنی و تاکتیکی از تیم‌های بالای جدول چیزی کم ندارد. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما مشکل تاکتیکی ندارد. یکسری مشکلاتی در داخل تیم بود که برطرف شد ولی از نظر لجستیکی و تجهیزات دست مدیران باشگاه درد نکند و امکانات خوب را برای ما فراهم می‌کنند. ما داریم تمرکز بچه‌ها را برمی‌گردانیم به شرایط اول؛ ولی اتفاقات داخل زمین نمی‌گذارد. ما برای بازی بعد بازیکن اصلی‌مان را نداریم. بازیکنی که می‌تواند روند  تیم ما را عوض کند. متأسفانه او را برای بازی بعد نداریم. امیدواریم شرایط بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی برگردد. ما قطعاً این کار را انجام خواهیم داد. عوامل بیرون زمین و داوران خواهش می‌کنم که کمی دقت کنند و حق ما را نخورند تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل خودمان برگردیم.

گرایلی در ادامه عنوان کرد:‌ ما در سه بازی اخیر برتری تاکتیکی روی حریف داشتیم چه زمانی که عقب بودیم و چه زمانی که شرایط بازی متعادل بود. اما متأسفانه اختلافاتی که از قبل در باشگاه وجود داشت و عدم همکاری مسئولین استانی تمرکز بچه‌های ما را به هم زد. ما هرچقدر می‌خواهیم به بچه‌ها تمرکز بدهیم نمی‌شود. بچه‌های ما سابقه بازی در لیگ را دارند. هر کدام‌شان در تیم‌های خودشان مهره کارسازی بودند. اما متأسفانه از دیروز آنقدر فشار بود که آنها تمرکز نداشتند. آقای سیدعباسی به همراه کمک‌هایش البته تیم را به شرایط رساند ولی باز اتفاقات بیرون زمین روی تیم تأثیر می‌گذارد. من به شما قول می‌دهم که تیم شرایط بهتری پیدا کند. ما مشکل تاکتیکی و فنی نداریم. زمانی تیم ما به آرامش می‌رسد که مسئولین استانی با ما همراه شوند. مدیریت باشگاه زحمت می‌کشد اگر اتحاد ما با بیرون زمین همدل شود مطمئن باشید ما این تیم را در لیگ حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی پیکان – پدیده
دردسرهای پیکان برابر پدیده در هفته دوازدهم
بهترین های استقلال در بازی با پدیده مشخص شد

انتهای پیام /