مربی پرسپولیس: مطیع سازمان لیگ باشید/بیرانوند بهترین دروازه بان ایران است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ادامه دادن و یا تعطیلی کامل لیگ به مراجع ذیصلاح مربوط است و ما نمی توانیم اظهار نظر کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه حمید مطهری درمورد شرایط پرسپولیس بعد از تعطیلی اظهار داشت :زمانی که ما وارد تیم شدیم زمان کمی داشتیم اما کادر فنی تلاش خودش را انجام داد و تیم هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ نتایج دریافتی به جاهای خوبی رسیدیم.

وی همچنین افزود: هر مربی سبک خودش را دارد گل محمدی و کادر ما دنبال یک فوتبال تاکتیکی و رو به جلو بود و سعی میکردیم عقب فوتبال را کلاسیک پیش ببریم و مالکیت توپ را حفظ کنیم این سبک بازی نیاز به زمان و تمرینات خاص خودش دارد با توجه به زمان کم توانستیم این فوتبال مالکانه و رو به جلو را ارئه دهیم بازیکنان هم تا حد زیادی خودشان را با این سبک وفق دادند اما به زمان بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم فوتبال بهتری ارائه دهیم.

بیرانوند بهترین دروازه بان ایران است

بیرانوند


مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که به خط دفاع این تیم مطرح می‌شود و اینکه آیا تغییر دروازه‌بان تیم به خاطر مسائل فنی بود یا خیر؟ گفت: همه می‌دانند بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی محسوب می‌شود. او همیشه با تمام وجود تلاش می‌کند، اما ما صلاح می‌دانیم در چه بازی‌ای چه بازیکنی بازی کند. درباره گل خوردن تیم هم باید بگویم مقصر این مسأله یک نفر نیست. این موضوع به استراتژی کل تیم برمی‌گردد. ما ۶ گل در سه بازی خوردیم که ۴ گل آن مربوط به بازی‌های آسیایی بوده است. ما درلیگ برتر ۵ بازی انجام دادیم که فقط ٢ گل برابر استقلال خوردیم. مقصر شاید کادر فنی باشد که باید بیشتر کار کنیم و ساختار دفاعی تیم را بهتر کنیم تا این اتفاقات رخ ندهد.

امکانات رقبای آسیایی ما بسیار بالاتر است

مطهری درباره این که چرا تیم های ایرانی سال هاست در آسیا به قهرمانی نمی رسند گفت : باید ببینیم تیم هایی مثل قطر در چه شرایط و موقعیتی تمرین می کنند ما شرایط لازم را برای تمرینات نداریم و نمی شود با کمبود امکانات فقط به مربیان و بازیکن ها فشارآورد و با وجود این مشکلات وقتی تیم های ما به درجات بالا تری میرسند کار بزرگی میکنند و باید از آنها تشکر کرد.

تعطیلی فوتبال بر عهده مرجع ذیصلاح است

وی درباره ویروس کرونا گفت: امیدوارم هرچه سریع تر ریشه کن شود و تعطیلی با برقراری لیگ را به مراجع ذی صلاح واگذار میکنیم در ادامه از بازیکنان پرسپولسن نهایت تشکر را به عمل آورد و افزود از تماشاگران نیز ممنونیم که همیشه مارا حمایت میکنند .

انتهای پیام