مرفاوی: ساختار پرسپولیس را ساختند اما ساختار استقلال را نساختند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما هم قهرمانی ندیده و جام ندیده نیستیم تازه ما جام آسیا را از نزدیک دیده ایم و قهرمانی آسیا را تجربه کرده ایم اما هیچکدام از اعضای تیم استقلال در هیچکدام از این قهرمانی ها خودمان را گم نکردیم و اخلاق را نباختیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صمد مرفاوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: اول اینکه این قهرمانی را تبریک می‌گویم چون ما هم از این قهرمانی ها خیلی دیدیم اما مهمترین اصل این است که اول اخلاق را در نظر بگیرند چون یک سری حرکات و صحبت‌هایی که از جانب بازیکنان و مجموعه تیم پرسپولیس صورت گرفت در شان یک تیم قهرمان نبود. ما هم قهرمانی ندیده و جام ندیده نیستیم تازه ما جام آسیا را از نزدیک دیده ایم و قهرمانی آسیا را تجربه کرده ایم اما هیچکدام از اعضای تیم استقلال در هیچکدام از این قهرمانی ها خودمان را گم نکردیم و اخلاق را نباختیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم درباره ساختار صحبت کنیم یکسری مسائل طبیعی است چون ساختار پرسپولیس را ساختند اما ساختار استقلال را نساختند. بیرون از زمین فوتبال و در بخش پشتیبانی و حمایتی که برای تیم ها خیلی مهم است یک تیم خیلی خوب به لحاظ ساختاری، پشتیبانی شد اما یک تیم مثل استقلال به لحاظ ساختاری خوب پشتیبانی نشد. در هر صورت امثال مظلومی هم پیش خودشان فکر می کنند که شاید می توانند به استقلال کمک کنند بالاخره اگر الان این پیشکسوتان هم که چندین سال از عمر خود را در این باشگاه گذرانده اند پا پیش نگذارند و جلو نیایند چه کسانی باید بیاید؟ من در مورد ادعای فکری درباره کم کاری بازیکنان صحبت نمی کنم چرا که جو استقلال در این شرایط نباید خراب شود. اصلاً چنین چیزی نیست که چون میلیچ مسلمان نبود با او مشکل داشته باشم و این موضوع واقعیت ندارد و چرا باید من چنین تفکری داشته باشم.

بیشتر بخوانید:
ترکیب احتمالی تیم های فوتبال استقلال و گل گهر
تصمیم شبانه استقلالی‌ها در هتل برای فتح جام
تمدیدی های استقلال همچنان منتظر تماس مدیران باشگاه

انتهای پیام/