مرگ شکارچی فوتبالیست های نوجوان در 70 سالگی

شکارچی کودکان فوتبالیست در سن 70 سالگی جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه، بری بنل، مربی فوتبالی که به دلیل آزار جنسی بیش از ۲۰ پسر در باشگاه‌های‌ برتر محکوم شده بود، در سن ۷۰ سالگی در زندان درگذشت. این شکارچی که سرطان داشت، صبح شنبه در زندان HMP Littlehey در کمبریج شایر مرد.

بنل در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ مربی جوانان تیم‌های کرو الکساندرا، منچسترسیتی و استوک سیتی بود. او همچنین با تیم‌های جوانان چشایر، دربی شایر، استافوردشایر و منچستر بزرگ پیوند داشت و از موقعیت خود برای آزار جنسی پسران استفاده می‌کرد. او اولین بار در سال ۱۹۹۴ پس از آزار جنسی یک پسربچه ۱۳ ساله بریتانیایی در اردوگاه فوتبال در فلوریدا به مدت چهار سال در ایالات متحده زندانی شد. بنل به بریتانیا برگشت و شخصیتش به عنوان یک شکارچی در مستند «بازی ناخوشایند فوتبال» در سال ۱۹۹۷ به نمایش درآمد.

او پس از اعتراف به ۲۳ جرم مربوط به دهه ۱۹۷۰ به مدت ۹ سال توسط حکم دادگاه چستر زندانی شد. در سال ۲۰۱۵، بنل به اغوا کردن پسری زیر ۱۴ سال برای ارتکاب اعمال ظالمانه و ناپسند در اوایل دهه ۱۹۸۰ اعتراف کرد و به مدت دو سال دیگر زندانی شد. پس از آن که اندی وودوارد فوتبالیست فاش کرد که وقتی تنها ۱۱ سال داشت به مدت چهار سال مورد آزار و اذیت بنل قرار گرفته بود، قربانیان شجاع بیشتری ظاهر شدند و در مورد آزار و اذیت‌هایی که متحمل شده بودند صحبت کردند. او در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۵۰ جرم جنسی علیه ۲۲ پسر در دادگاه لیورپول محکوم شد.

قاضی با صدور حکم ۳۴ سال زندان برای این هیولا، او را «شیطان مجسم» توصیف کرد. بنل در HMP Littlehey، زندانی برای مجرمین جنسی در کمبریج‌شایر زندانی شد. او از طریق فیسبوک با یکی از قربانیان سابق خود تماس گرفت تا به او بگوید که سرطانش تاوان کارهای گذشته اوست.

سخنگوی زندان گفت: «بری بنل در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۳ در زندان HMP Littlehey درگذشت.»