مزاحمت برای خانم گزارشگر کار دست هوادار داد

یک هوادار باشگاهی برزیل در مقابل استادیوم به دلیل و مزاحمت و آزاد جنسی گزارشگر دستگیر شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  هواداران فوتبال آمریکای جنوبی که برای تماشای دیدار فلامینگوی برزیل و ولز سارزفیلد آرژانتین در کوپا لیبرتادورس پای تلویزیون نشسته بودند از دیدن صحنه‌ای که در پخش زنده بازی اتفاق افتاد شوکه شدند.

درحالیکه پیش از شروع مسابقه جسیکا دیاز خبرنگار شبکه تلویزیونی که پخش زنده دیدار را به عهده داشت در مقابل استادیوم حضور داشت تا از حال و هوای اطراف ورزشگاه گزارش تهیه کند یک هوادار برزیلی در زمان پخش زنده تلویزیونی برای او مزاحمت ایجاد کرد.

رسانه‌های برزیلی گزارش دادند که ساعاتی بعد این هوادار باشگاه فلامینگو به اتهام آزار جنسی بازداشت شده و در حال حاضر در بازداشت پلیس است.

باشگاه فلامینگو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این هوادار را به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرده است. باشگاه اعلام کرد:” باشگاه فلامینگو اقدامات یکی از هواداران علیه جسیکا دیاز، خبرنگار شبکه ESPN، را به شدت محکوم می‌کند. این حرکات باعث انزجار ما است و باشگاه به هیچ وجه نمی‌تواند آن را تحمل کند. این هوادار تا پایان عمر اجازه حضور در ورزشگاه ما را نخواهد داشت”.

رسانه‌های برزیلی گزارش دادند که فرد خاطی در ساعات گذشته با قید وثیقه آزاد شده ولی بعدا باید در دادگاه حاضر شود. همچنین اعلام شده که او نمی‌تواند بدون اجازه دادستانی از شهر محل سکونتش خارج شود.

انتهای پیام/