مزیت‌های بازگشت انصاری‌فرد؛ کاهش خطر کسر امتیاز از پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ ایرج عرب در کمتر از یک سالی که در راس مدیریتی باشگاه پرسپولیس حضور داشت باوجود قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی اما عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشت و درست در زمانی که باید بودجه کافی برای طلب برانکو درنظر می گرفت، از عهده این کار برنیامد تا سرمربی موفق این تیم بعد از چهار سال از جمع سرخپوشان جدا شود.

با این حال عرب بعد از اعتراضات گسترده هواداران این تیم توسط وزارت ورزش کنار گذاشته شد تا محمدحسن انصاری فرد به جای او به عنوان مدیرعامل معرفی شود.

برانکو که در زمان صدارت عرب به عنوان مدیرعامل بشدت از دست او شاکی بود و طی مصاحبه ای عنوان کرده بود شخص عرب عامل جدایی او از پرسپولیس شد؛ حالا با درخواست انصاری فرد حاضر شده پای میز مذاکره بنشیند و با مسئولان تیم سابقش درخصوص طلب 1 میلیون یورویی به توافق برسد.

برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکره با این باشگاه هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده ای نزدیک، مشکلات را قبل از حضور در فیفا حل کند. قرار است باشگاه پرسپولیس تاریخ های پیشنهادی خود را برای جلسه با وکلای برانکو اعلام کرده تا توافق لازم درباره زمان برگزاری نشست صورت گیرد.

خبرنگار: سپهر خرمی