مسابقات جهانی تکواندو| حذف نخستین نماینده بانوان/رقابت رضایی با نماینده ماتادورها

متین رضایی نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در چارچوب مسابقات جهانی باکو با شکست دو حریف خود به مرحله یک شانزدهم راه یافت و باید با هوگوپوش اسپانیایی مبارزه کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن 25 هزار نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شده است.

در این دوره از مسابقات ۹۴۹ تکواندوکار در 16 وزن (8 وزن بانوان + 8 وزن آقایان) به مدت هفت روز به رقابت خواهند پرداخت.

در ادامه این رقابت ها متین رضایی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان ابتدا نماینده هند را با نتیجه 13 بر یک شکست داد، دور دوم نماینده برزیل را با نتیجه 16 بر 14 شکست داد. رضایی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف “خاویر پرز پولو از اسپانیا خواهد رفت. این هوگوپوش نایب قهرمان مسابقات جهانی منچستر در سال 2019 است.

لازم به ذکر است، در نخستین روز از این رقابت ها تینا مدانلو در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان  به مصاف «مدینا میرابزالووا» از ازبکستان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. نماینده کشورمان در راند اول ۱۰ بر ۵ نتیجه را واگذار کرد و در راند دوم هم تکواندو کار ازبکستانی ۱۳ بر صفر به پیروزی رسید. به این ترتیب تینا مدانلو از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/