مسی:هنوز نصف راه باقی است/هواداران نباید علیه کوتینیو شعار دهند

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، شب گذشته از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و در حضور بیش از 90 هزار تماشاگر میزبان لیورپول بود و این دیدار را با برتری 3 بر صفر به سود خود پایان داد.

لیونل مسی، کاپیتان آبی-اناری ها پس از این پیروزی خانگی گفت: آخرین فرصتی که در این بازی برای دمبله ساختم می توانست به گل تبدیل شود و زدن 4 گل بهتر از 3 گل است. واقعا نتیجه خوبی گرفتیم ولی می دانیم که هنوز چیزی تمام نشده است. نتیجه گرفتن در آنفلید سخت است و لیورپول تیمی است که فشار زیادی به رقبا وارد می کند.

وی افزود: ما در این بازی به روش خودشان بازی کردیم و فشار زیادی به آنها وارد کردیم. گل نزدن لیورپول به دروازه ما امر بسیار مهمی برای ماست. ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم ولی در نیمه دوم رقیب به ما فشار آورد. البته لیورپول فرصت جدی برای زدن گل نداشت.

کاپیتان بارسلونا در حمایت از کوتینیو و هو شدن او از سوی هواداران گفت: الان وقت اتحاد و همدلی است و زمان مناسبی برای انتقاد از فردی نیست. باید همه ما را حمایت کنند چون ما بازی های نهایی را پیش رو داریم. باید بازیکنان و هواداران متحد باشند و هو کردن کوتینیو کاری بدی بود.

منبع: فارس