مسی بهترین گزینه برای هدایت بارسلوناست!

دنی مورفی، هافبک سابق لیورپول، می‌گوید لیونل مسی بهترین گزینه ممکن برای مربیگری در بارسلوناست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ اعلام تصمیم ژاوی مبنی بر جدایی از بارسلونا در پایان فصل جاری باعث شد که مدیران این باشگاه برای پیداکردن جانشینی مناسب برای او به تکاپو بیفتند.

گزینه‌های بسیاری در طول چند روز اخیر به عنوان جانشین احتمالی این مربی 44 ساله معرفی شده است، از یورگن کلوپ گرفته تا سرجیو کونسیسائو و حتی تیاگو موتا به عنوان مربیانی که شانس حضور روی نیمکت این تیم را دارند مطرح شده‌اند.

هواداران بارسلونا امیدوار هستند که گزینه‌ای جذاب و همچنین مورد اعتماد برای آنها که بتوانند دی‌ان‌ای این باشگاه را به خوبی درک کند و فلسفه بازی آنها را در زمین به کار بگیرد به این تیم بیاید و حالا مورفی بهترین گزینه از نظر خودش را معرفی کرده است.

او در گفت‌وگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت: «مربی بعدی بارسلونا؟ انتخاب من لیونل مسی است. هواداران بلافاصله او را خواهند پذیرفت. او به هر چیزی که دست بزند طلا می‌شود. او به زمین آمده تا کارهای خارق العاده انجام دهد. این روند در مربیگری متوقف نخواهد شد.

این ادعا در حالی مطرح شده است که مسی هنوز یک سال دیگر با اینترمیامی قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که تصمیمی برای پایان زودهنگام دوران فوتبالش برای حضور روی نیمکت بارسا داشته باشد.

انتهای پیام/