مسی به دلیل جراحت دست سه هفته از میادین دور خواهد ماند

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از سایت بین اسپورت:

 

لیونل مسی که در دیدار دو تیم بارسلونا و سویا از ناحیه آرنج دست راست دچار مصدومیت شده، قادر نخواهد بود تا سه هفته در بازیها حضور پیدا کند.

مسی نه تنها بازی چهارشنبه لیگ قهرمانان در مقابل اینترمیلان، بلکه اولین دیدار ال کاسیکو در این فصل، یعنی بازی با رئال مادرید را نیز از دست خواهد داد.

به گزارش باشگاه بارسلونا، معاینات انجام شده بر روی مسی از شکستگی استخوان رادیوس در دست راست او خبر می دهد و او تقریبا سه هفته از مسابقات دور خواهد بود. این به این معناست که او سفر به رایو وایکانو در سوم نوامبر و همچنین بازی برگشت لیگ قهرمانان در مقابل اینترمیلان در ایتالیا در ششم نوامبر را نیز از دست خواهد داد، اما در بازی خانگی خود در مقابل رئال بتیس در یازدهم نوامبر به میدان باز خواهد گشت

.

 

ارنستو والورده مربی بارسلونا گفت: “این یک ضربه برای تیم ما بود. ما می دانیم که مسی برای تیم ما و همچنین تیم حریف تا چه حد موثر است. باید خودمان را آماده کنیم و البته بازیکنانی داریم که بتوانند او را پوشش دهند.”

مسی پیش از آنکه در بازی با سویا در نیو کمپ دچار مصدومیت شود، برای تیمش گل به ثمر رساند و بارسلونا نهایتا با نتیجه 4-2 پیروز میدان شد. او در پی درگیری جسمانی با فرانکو وازکز با دست راست بر زمین فرود آمد که همین امر به مصدومیت او انجامید.

 

مترجم: نسرین صحیحی