مسی در فهرست بهترین های جهان قرار نگرفت

همیشه تردیدهای فراوانی در مورد انتخاب نام بهترین بازیکن تاریخ فوتبال وجود داشته و تفاوت عقاید در بین فوتبال‌دوستان و ستاره‌های بزرگ در این‌رابطه فراوان بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن ژرمن در دوران ورزشی خود هفت بار فاتح توپ طلا شده و از این حیث بی رقیب است، اما بخش قابل توجهی او را بهترین بازیکن تاریخ ندانسته و گزینه‌های دیگری را در این مورد معرفی می‌کنند.

حالا مارکو فان باستن، مهاجم سابق و هلندی باشگاه میلان مدعی شد لیونل مسی که هفت توپ طلا را برده، بهترین بازیکن تاریخ نیست و نام‌های دیگری در رده بندی در بین سه نفر اول جای دارند.

مارکو فان باستن به نشریه به فرانس فوتبال گفت: “پله، دیگو مارادونا و یوهان کرایف برای من سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال نام دارند. من خودم از بچگی می‌خواستم بازیکنی شبیه به یوهان کرایف باشم. او دوست من بود و دلم برایش تنگ شده است. البته پله و مارادونا نیز باورنکردنی بودند. قبول دارم که لیونل مسی نیز واقعا بازیکن بزرگی است، اما مارادونا همیشه شخصیت بیشتری در یک تیم داشت. لیونل مسی آن بازیکنی نیست که خودش را در جبهه‌ای قرار دهد تا قرار است به مبارزات بزرگ برود.”

بیشتر بخوانید:
شرط معافیت ۱۲ بازیکن مشمول تیم ملی فوتبال از مسیر جام جهانی
احتمال تغییر مسیر قائدی از الغرافه به استقلال
رونالدو، مسی و دایی رکوردداران بیشترین هت‌تریک فوتبال بین المللی

انتهای پیام/