مس رفسنجان عقب نشینی کرد/ ربیعی به تیمش بازمیگردد؟

صورتجلسه اعضای هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان با گذشت ۴۸ ساعت هنوز به اجرا در نیامده و باشگاه مس تمایل به حفظ محمد ربیعی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از رفسنجان خبر می رسد مدیران باشگاه مس رفسنجان از محمد ربیعی دعوت کردند برای ادامه همکاری در جلسه هیات مدیره شرکت کند اما گویا محمد ربیعی تمایلی به این کار ندارد.چیزی نزدیک به ۴۸ ساعت از انتشار خبر صورتجلسه هیات مدیره مس رفسنجان مبنی بر برکناری محمد ربیعی در فضای مجازی گذشته است اما باشگاه مس رفسنجان هنوز هیچ واکنش رسمی به این انتشار این خبر نشان نداده است. عجیب اینکه هیچ‌کدام از مسئولان این باشگاه شامل مدیرعامل، معاون فنی و رئیس هیات مدیره پاسخگوی تماس‌های تلفنی خبرنگاران هم نیستند.
مس رفسنجان که در رقابت‌های لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در دومین سال حضور خود در این رقابت‌ها در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد، در جام حذفی و در شرایطی که تا دقایق پایانی از تیم شگفتی‌ساز خلیج فارس ماهشهر با یک گل پیش بود و در آستانه صعود به نیمه نهایی قرار داشت، ناگهان روی یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت در ضربات پنالتی بازی را به تیم ماهشهری واگذار کرد تا سومین تیم لیگ برتری باشد که توسط این تیم از دور رقابت ها کنار می‌رود.
پس از این اتفاق خبر صورتجلسه هیات مدیره مس رفسنجان برای برکناری محمد ربیعی در فضای مجازی منتشر شد اما هیچ مسئولی از باشگاه مس حاضر به تایید یا تکذیب این خبر نشد.
اما حالا و پس از سپری شدن ۴۸ ساعت از این ماجرا خبر می‌رسد مسئولان باشگاه مس از تصمیم خود عقب نشینی کرده و از محمد ربیعی خواسته‌اند برای گفتگو درباره اتفاقات این چند روز و از سرگیری کارش در مس در جلسه هیات مدیره شرکت کند.
آنها قصد دارند محمد ربیعی را برای همکاری در ۶ بازی باقی‌مانده راضی به حضور در رفسنجان کنند اما براساس اخبار دریافتی، سرمربی جوان مس رفسنجان که کارنامه ۳ ساله موفقی را در این تیم از خود به جا گذاشته، به شدت از اتفاقات ۴۸ ساعت اخیر ناراحت است و علاقه چندانی برای بازگشت به صندلی سرمربیگری‌اش در این تیم ندارد.
این در حالی است که ربیعی تا پایان لیگ بیست و دوم یعنی یک فصل دیگر با رفسنجانی‌ها قرارداد دارد و مشخص نیست سرنوشت یکی از باثبات‌ترین تیم‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران در نهایت به کجا ختم خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

هیات مدیره تیم مس صورتجلسه برکناری محمد ربیعی را امضا کرد
درویش مذاکره با ربیعی و تارتار را تکذیب کرد
خوشحالی ربیعی از بازگشت هواداران به استادیوم‌ها

انتهای پیام/