مشکلات حضور قهرمانان کشتی فرنگی در باشگاه‌های جهان

برگزاری کشتی فرنگی با چند روز تعویق مواجه شد.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، هرچند تاریخ اولیه در نظر گرفته شده برای جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی فرنگی، 4 و 5 اسفند بود، اما بعد ازآنکه برگزاری این رقابت‌ها در رشته آزاد قطعی شد، برگزاری کشتی فرنگی هم با چند روز تعویق مواجه شد.

تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان، 11 و 12 اسفند است.

این در حالی است که دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، 4 تا 7 اسفند در اسکندریه مصر برگزار می‌شود و قرار است میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی در 72 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم به این رقابت‌ها اعزام شوند.

پیش از این نیز اعلام شده بود که با نظر کادرفنی تیم ملی، باتوجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا دهه اول فروردین ماه برگزار می‌شود، ملی‌پوشان آسیایی در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت نکنند.

بنابراین مشخصا دلخانی، محمدرضا گرایی، ساروی و میرزازاده که در لیگ 1401 هم کشتی نگرفتند، به دلیل سفر به مصر نمی‌توانند در باشگاه‌های جهان حضور پیدا کنند. محمدعلی گرایی هم که با مصدومیت مواجه است و حتی اگر پیشنهاد مالی دو تیم ایرانی حاضر در باشگاه‌های جهان برای این ستاره‌ها قابل قبول هم بود، باز شرایط حضورشان در این رقابت‌ها مهیا نیست.

باید دید باتوجه به اینکه نبود ستاره‌های کشتی فرنگی می‌تواند مسابقاتی که میزبانی‌اش را برعهده داریم از رونق بیندازد، آیا کادرفنی تیم ملی به حضور ملی‌پوشان آسیایی رضایت خواهد داد.

انتهای پیام/