مشکل اصلی بایرن مونیخ مشخص شد !

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  بایرن مونیخ برای اولین بار از سال 2015 در آستانه از دست دادن همزمان قهرمانی در هر سه جام لیگ داخلی، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است. این تیم در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به لورکوزن در صدر در رده دوم جدول قرار دارد، از جام حذفی آلمان کنار رفته و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم بازی رفت را در خانه لاتزیو واگذار کرده است.

این باشگاه به دلیل این نتایج ضعیف تصمیم گرفت از ژوئن سال جاری، با توماس توخل، سرمربی فعلی تیم، قطع همکاری کند. اما رومینگه دلیل دیگری به جز عملکرد این مربی را دلیل اوضاع فعلی بایرن می‌داند:“من کاملاً طرفدار سلسله مراتب و احترام به برگتر تیم هستم. تیمی که سلسله مراتب مشخصی داشته باشد همیشه خوب کار خواهد کرد. در سال 2020، ما یک رده بندی واضح داشتیم. مانوئل نویر در دروازه، داوید آلابا دفاع، تیاگو هافبک، توماس مولر هافبک هجومی و روبرت لواندوفسکی نوک حمله. این رده‌بندی واضح بدون دلیل و جایگزین مشخص به هم خورد.

من در 18 سالگی به بایرن پیوستم و سپ مایر، فرانس بکن باوئر و گرد مولر رهبر ما در زمین بودند. همه زمانی که در زمین حضور داشتند، می‌دانستند که باید پشت آنها باشند و از آنها پیروی کنند. هر زمان که ما یک سلسله مراتب عملکردی در بایرن داشتیم، موفق عمل کرده‌ایم.”

انتهای پیام/