مشکل ساوتگیت از نگاه جان تری

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس براین باور است که سرمربی تیم برای انتخاب ترکیب اصلی کار سختی دارد و نیاز به تفکر زیاد دارد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه  و به نقل از دیلی میل، تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه دوم با اقتدار راهی دور بعد شد.

انگلیس از ۳ بازی خود ۷ امتیاز کسب کرد و در کارهای هجومی عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داد به طوری که در ۳ بازی ۹ گل به ثمر رساند.

جان تری، کاپیتان پیشین انگلیس براین باور است که سرمربی تیم در انتخاب ترکیب اصلی به ویژه در کارهای هجومی با مشکل مواجه است. او گفت: ساوتگیت در دیدار اخیر مارکوس راشفورد و فیل فودن را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد و ساکا و رحیم استرلینگ را نیمکت نشین کرد. این تغییرات به خوبی جواب داد و هم راشفورد دو گل زد و هم فیل فودن گلزنی کرد. به نظرم سرمربی تیم برای انتخاب ترکیب اصلی در کارهای هجومی باید زیاد فکر کند.

او ادامه داد: من قبل از این که جام جهانی شروع شود اعلام کردم که تیم کیفیت بالایی دارد. این بسیار مهم است که تیم نیمکت قوی داشته باشد. من براین باور هستم که تیم می‌تواند هم‌زمان سه تعویض بسیار خوب انجام دهد و ساوتگیت باید این کار را انجام دهد چرا که دست او بسیار باز است. برای ساوتگیت انتخاب ترکیب اصلی سخت است. اکنون باید دید که او برابر سنگال چه ترکیبی را انتخاب می‌کند.

کاپیتان پیشین چلسی در پایان به ستایش از فیل فودن جوان پرداخت و گفت: من قبل از این که جام جهانی شروع شود اعلام کرد که فودن جام جهانی خوبی را تجربه خواهد کرد و می‌تواند به بازیکنی بزرگ تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

ادعای تلویزیون لهستان: استعفای کی روش از سمت خود+عکس
مسی رکورد مارادونا در جام جهانی را شکست
جام جهانی ۲۰۲۲/امیدواری ماتئوس به صعود به دور بعد

انتهای پیام/