مشکل پرسپولیس از زبان پیشکسوت باشگاه

پیشکسوت پرسپولیس: افت پرسپولیس در چند بازی آخرش مشهود بوده و این ناکامی به خاطر آسیب‌ دیدگی برخی بازیکنان و حواشی پیرامون پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول هر دو تیم آنچنان تاکتیک مهمی برای گل زدن نداشتند و فقط یکدیگر را محک می‌زدند که بازی اصلاً بار فنی نداشت. همانطور که قبلاً هم دیده‌ایم در برخی مسابقات شیوه بازی پرسپولیس تغییر می‌کند، مورایس، سرمربی سپاهان سعی کرد تا در نیمه دوم تفکرات خودش را به پرسپولیس دیکته کند. گل‌محمدی نیز تغییر سیستم داد، اما در نهایت تک گل رضا اسدی، مشخص کرد که تدابیر مورایس بر تغییر تاکتیک گل‌محمدی چربیده است.

نیمه دوم بازی بار فنی بیشتری داشت، سپاهان منسجم‌تر بازی کرد و در نهایت پیروز شد. مورایس در نیمه دوم شهریار مغانلو را وارد زمین کرد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد. نهایتاً بیرانوند یک گل استثنایی از راه دور دریافت کرد، اما چند فرصت گلزنی عالی را از سپاهانی‌ها گرفت.

پیشکسوت فوتبال در مورد برترین‌ها در دیدار پرسپولیس و سپاهان اضافه کرد:

در بیشتر دقایق بازی، سپاهان بهتر از پرسپولیس بود و کار‌های ترکیبی بیشتری را داشت. آنها در جناحین و ارسال‌های‌شان خوب بودند و حسین‌نژاد بازیکن جوان‌شان خط دفاعی پرسپولیس را به هم ریخته بود. مورایس به این بازیکن در پُست هافبک نفوذی، آزادی عمل بیشتری را پشت مهاجمان سپاهان داده بود و یکی از بهترین بازیکنان زمین لقب گرفت. یکی از نکات کلیدی بازی هم ضربه ایستگاهی اسدی بود که بهترین دروازه‌بان ایران نتوانست آن را مهار کند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که دلایل ناکامی چند هفته اخیر پرسپولیس چیست، گفت:

افت تیم فوتبال پرسپولیس در چند بازی آخرش مشهود بوده و این ناکامی به خاطر آسیب‌ دیدگی برخی بازیکنان و حواشی که پیرامون پرسپولیس وجود دارد، است. مهمتر از همه این موارد بهتر شدن تیم‌های دیگر است که برای گرفتن رتبه بهتر در جدول لیگ برتر برنامه‌ریزی خوبی دارند. همین عوامل باعث شده که بازی‌ها سخت‌تر شود.

کلهر درباره اینکه پرسپولیس باید خود را برای حضور پرقدرت در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا آماده کند، خاطرنشان کرد:

صعود به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس مهم خواهد بود. بازی با النصر می‌تواند سکوی پرتاب پرسپولیس باشد و با پیروزی مقابل این تیم در عربستان از بحران خارج خواهد شد. در ادامه نیز با روحیه و تمرکز بهتر در چند بازی آینده به میدان خواهد رفت و اشکالات فنی گذشته خودش را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/