مشکل یونایتد برای جذب اونانا!

دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر هنوز برسر انتقال دروازه‌بان کامرونی نراتزوری به جمع شیاطین سرخ به توافق نرسیده‌اند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، باشگاه منچستریونایتد که پس از ۱۲ سال به همکاری خود با داوید دخه‌آ پایان داد، در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی به دنبال به خدمت گرفتن دروازه‌بانی جدید است. آندره اونانا اصلی‌ترین گزینه آنها به شمار می‌رود، اما مذاکرات مدیران این باشگاه انگلیسی با مدیران باشگاه اینتر هنوز به نتیجه نرسیده است. پیش از این گفته می‌شد انتقال این دروازه‌بان کامرونی به جمع شیاطین سرخ تا چهارشنبه یا پنجشنبه نهایی خواهد شد.

طبق اعلام نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» انگلیس مذاکرات دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر گره خورده است. اینتری‌ها روی فروش اونانا در ازای ۶۰ میلیون یورو تأکید دارند، این در حالی است که سران منچستر نمی‌خواهند بیش از ۵۰ میلیون یورو برای خرید دروازه‌بان ۲۷ ساله نراتزوری هزینه کنند. در صورت عدم توافق طرفین، منچستریونایتد سناریوی استفاده از دین هندرسون به عنوان دروازه‌بان اول در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را رد نمی‌کند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» هم گزارش داد که ۲۴ ساعت آینده در موضوع انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد تعیین‌کننده خواهد بود. در صورتی که اینتر پیشنهاد بهتری از منچستریونایتد دریافت نکند، آماده ادامه کار با این دروازه‌بان کامرونی است. در صورت ترک اونانا، آناتولی تروبین و یان زومر به عنوان گزینه‌های مدنظر اینتری‌ها برای تقویت پست دروازه‌بانی باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/