مصطفوی: استقلال هنوز نتوانسته بازی کردن بدون علی کریمی را تمرین کند

از نظر من استقلال هنوز نتوانسته بازی کردن بدون علی کریمی را تمرین کند هرچند آرش رضاوند فوق العاده خوب بازی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مصطفوی مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال در بازی با ذوب آهن موقعیت‌هایی هم ایجاد کرد اما انسجامی که باید در بازیسازی باشد همچنان در تیم وجود ندارد. البته این را بگوییم که تیم با شیوه جدید بازی می‌کند و بازیکنان تأثیرگذار غایب هستند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که استقلال بتواند نتایج بهتری کسب کند.

وی افزود: واقعیت این است که شرایط کرونایی طوری رقم خورد که بیشترین ضرر را باشگاه استقلال متحمل شد. نگاه کنید که در یارگیری و نقل و انتقالات عقب ماند و بعد رفتن به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا. مشکلات مدیریتی و انتخاب سرمربی هم طولانی شد تا زمان آماده سازی تیم از دست برود. تیم توسط یکسری افراد بسته شد و یکسری مشاوره‌های غلط در نقل و انتقالات مطرح شد. داستان‌های متفاوتی رقم خورد که به نظرم در مجموع این حواشی همه چیز دست به دست هم داد تا الان تعداد مصدومان زیاد باشد.

مصطفوی گفت: از نظر من استقلال هنوز نتوانسته بازی کردن بدون علی کریمی را تمرین کند هرچند آرش رضاوند فوق العاده خوب بازی کرد. شاید در موقعیت‌های شوتزنی و تمام کننده بودند خوب نبود اما استقلال هر زمان که از خط دفاعی توپ را به خط حمله منتقل کرد نقش رضاوند را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/