مظفری زاده : اخراج رضاوند درست پنالتی استقلال اشتباه بود

در دقیقه 50 دیاباته در کورس با شایان مصلح با انداختن پا و بر هم زدن تعادل مصلح، بر روی او خطا کرد، اما داور که از صحنه دور بود و زاویه دید خوبی هم نداشت، دچار اشتباه شد. او در این صحنه خطای بازیکن سپاهان را گرفت و اعلام پنالتی کرد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مظفری‌زاده داور فوتبال گفت :دقیقه 38 بازی داور به درستی تکل بی ملاحظه آرش رضاوند بر روی بازیکن حریف را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین درگیری بی مورد امید نورافکن و وریا غفوری با واکنش خوب بیژن حیدری و با نشان دادن اخطار به هر دو بازیکن همراه شد که این تصمیم خوبی برای کنترل بازی و جلوگیری از درگیری های بیشتر بود.در دقیقه 43 آرش رضاوند در پی یک خطای بی ملاحظه و با زدن دست به صورت نورافکن داور را مجاب کرد که به او کارت زرد دوم را نشان داد و منجر به اخراجش شد و تصمیم درستی بود. 

مظفری زاده در ادامه عنوان کرد: در دقیقه 50 دیاباته در کورس با شایان مصلح با انداختن پا و بر هم زدن تعادل مصلح، بر روی او خطا کرد، اما داور که از صحنه دور بود و زاویه دید خوبی هم نداشت، دچار اشتباه شد. او در این صحنه خطای بازیکن سپاهان را گرفت و اعلام پنالتی کرد. در دقیقه 58 عارف غلامی بدون خطا توپ مهاجم سپاهان را زد که داور تصمیم درستی برای ادامه بازی کرد. در دقیقه 89 تصمیم داور برای اعلام ضربه کرنر به سود سپاهان صحیح نبود. در دقیقه 94 برخورد حسینی و قربانی مهاجم سپاهان در درون محوطه جریمه خطا نبود و داور به درستی ادامه بازی داد.

مظفری زاده: قانون جدید هَند کار را برای داوران راحت کرد

مظفری زاده : همه تیم ها از داوری هم سود برده اند و هم ضرر کرده اند/ به داوران جوان بیشتر فرصت بدهیم

مظفری زاده: در محوطه جریمه بحرین پنالتی رخ نداد/ اعتراض به داور فقط تمرکزمان را به هم می زند