مظلومی: به این وضعیت مشکوک هستیم/ آقایان فوتبال برتر چرا با من تماس نگرفتند؟

مدیر تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ظاهرا می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرویز مظلومی، مدیر تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: متأسفانه تا ساعت 2 بامداد بیدار بودم تا دوستان با من تماس بگیرند و نکاتی را در مورد استقلال بگویم ولی تماس نگرفتند. در کمال تعجب، روی خط برنامه می‌گویند با آقای مظلومی تماس گرفتیم ولی پاسخگو نبودند.آقایان با چه کسی تماس گرفتند؟ تعجب می‌کنم. منِ سرپرست استقلال برای دفاع از تیمم، باید در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر حرف می‌زدم اما کسی با من تماس نگرفته و متهم به عدم پاسخگویی هم می‌شوم. نه اهل حاشیه سازی هستم و نه زیاد اهل مصاحبه ولی وقتی می‌بینم حق استقلال در روز روشن خورده می‌شود، مجبورم از حق تیمم و هوادارانش دفاع کنم. شب قبل از بازی به ما اعلام کردند رشید مظاهری محروم می‌شود و تمام تمرکز ما را بهم ریختند. سؤال من این است؛ مگر کاری که مظاهری در تراکتور انجام داده، به استقلال مربوط است؟ نکته عجیب تر اینجاست که روز بازی به ما اعلام کردند بابک مرادی 4 ماه از حضور در میادین محروم شده است. ما باید به چه کسی پناه ببریم؟ چه کسی صدای ما را می‌شنود؟ رشید مظاهری یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرده و مشابه همان را که نمی خواهم تاییدش کنم، یک بازیکن دیگر تراکتور منتشر کرده است. سؤال من این است که چرا آن بازیکن را محروم نمی‌کنند؟

ندیدن پنالتی‌های واضح استقلال و حق‌خوری آشکار

وی ادامه داد: مرادی در ترکیب اصلی استقلال در بازی روز گذشته حضور داشت ولی او را 4 ماه محروم کردند. ببینید چه استرس و فشاری به کادر فنی و بازیکنان چند ساعت به شروع مسابقه وارد شده و با چه تمرکزی باید تیم را به زمین بفرستند. همه اینها به کنار، ببینید در مورد داوری چه اتفاقاتی رخ داد. در شرایطی که بازیکن حریف به خاطر خطا روی مهدی قائدی باید از زمین اخراج می‌شد، داور اصلاً آن صحنه را خطا نگرفت. بررسی کنید که در دیدارهای استقلال مقابل فولاد، مس رفسنجان، ماشین سازی و پیکان چه بلاهایی سر تیم ما آوردند. جریان چیست؟ ظاهرا فقط می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود. وقتی این مسائل را می‌بینیم، به شک می‌افتیم. خطای واضح بازیکن نفت روی قائدی که حتماً باید بازیکن حریف اخراج می‌شد، گرفته نشده است. پنالتی محرز استقلال دیده نشده است. در این لیگ سخت و طاقت‌فرسا، مگر استقلال باید چند فرصت به دست بیاورد که آن را هم داوران نبینند؟ با این فشاری که روی تیم و کادر فنی وارد شده، چه انتظاری دارید؟ آقایان ادعا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند فرق نمی‌گذاریم اما آیا ندیدن پنالتی‌های واضح استقلال و حق‌خوری آشکار، فرق نیست؟ شما را به خدا قسم می‌دهم که با احساسات این هواداران بازی نکنید.

مظلومی ازود: یکی به ما جواب بدهد. در برنامه شب گذشته فوتبال برتر از فلان تیم مقام مسؤول به صورت تصویری روی خط آمده اما یک تماس با من نگرفتند که در مورد حق استقلال حرف بزنم. چه خبر است نمی‌دانیم. دیروز به معنی واقعی مظلومیت استقلال ثابت شد، وقتی یک بازیکن تیم ما را در روز بازی 4 ماه محروم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، تمام روحیه تیم ما بهم می‌ریزد. قبل از بازی باید استرس را در چهره مظاهری و حسین حسینی می‌دید. کادر فنی بلاتکلیف و نمی‌دانست کدام دروازه‌بان را باید بازی بدهد. این انصاف است؟

بیشتر بخوانید:
آخرین وضعیت مصدومیت استقلالی ها
محرومیت مظاهری؛ اتفاق عجیب قبل از بازی استقلال و نفت آبادان
صیادمنش: نمی‌دانم از قراردادم چیزی به استقلال رسید یا نه!
تبعات وحشتناک از سعادتمند در استقلال
فکری: به تیم داوری تبریک می‌گویم که داوری بازی‌های قبل استقلال را ادامه دادند!
مظفری زاده: داور اشتباه کرد و گل صنعت نفت به استقلال سالم بود

انتهای پیام/