معجزه در تیم‌های لیگ برتری/ بازیکنان مبتلا به کرونا شفا گرفتند؟

زمانی که ستاد مبارزه با کرونا از باشگاه‌هایی که مدعی بودند تست کرونای بازیکنان‌شان مثبت شده است، مدارک آزمایش‌های مربوط به بازیکنان و اعضای مبتلا شده به کرونا را خواست ناگهان معجزه‌ای رخ داد و بسیاری از آن‌ها بهبود یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،زمانی که ستاد مبارزه با کرونا از باشگاه‌هایی که مدعی بودند تست کرونای بازیکنان‌شان مثبت شده است، مدارک آزمایش‌های مربوط به بازیکنان و اعضای مبتلا شده به کرونا را خواست ناگهان معجزه‌ای رخ داد و بسیاری از آن‌ها بهبود یافتند. پزشکان توصیه کرده بودند که در صورت مثبت اعلام شدن تست کرونای هر بازیکن، آن شخص باید حداقل دو هفته در قرنطینه باشد اما تست مجدد تیم‌ها از بازیکنانشان باعث شد تا به صورت ناگهانی افراد مبتلا شده خوب شوند و کسی مشکلی برای تمرین نداشته باشند!
با اعلام یکی از اعضای ستاد مقابله با تست کرونا، هیچ‌کدام از باشگاه‌های ماشین‌سازی و تراکتور که چند روز قبل تست کرونا دادند و مبتلایان خود را اعلام کردند، هنوز مدرکی به این ستاد نداده‌اند و مدیران فولاد و گل گهر نیز در اتفاقی عجیب اعلام کردند پس از سومین تست کرونا از بازیکنانشان، هچ کدام یک از اعضای این دو باشگاه کرونا ندارند.

بیشتر بخوانید :

تست کرونای یکی از بازیکنان مس کرمان مثبت اعلام شد