معروف و مغرور/ آسیب شناسی یک شکست در شیکاگو

تیم ملی والیبال ایران بازی با برزیل در در نهایی لیگ ملتهای والیبال را واگذار کرد و در نهایت نتوانست به نیمه نهایی برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی والیبال ایران در دور نهایی لیگ ملتهای والیبال بازی را با تیم برزیل واگذار کرد و از حضور در نیمه نهایی این رقابت ها باز ماند اما مهمترین عامل شکست ایران در بازی با برزیل شاید نداشتن تمرکز و زیر پا گذاشتن قوانین نانوشته حرفه ای در ورزش بود.

سعید معروف بدون شک معروفترین بازیکن ایران در رقابت های والیبال است و در تمام جهان شهرت معروف به عنوان یکی از بهترین پاسور های دنیا زبانزد است.

سعید هم معروف است هم مغرور! این موضوع در چند سال گذشته ثابت شده است که سعید معروف در بازی های مختلف کمی عصبی رفتار می کند و این اتفاقات حتی در لیگ والیبال ایران نیز مشهود است و در کارنامه او از دعوا با بازیکن حریف و داور تا کج خلقی با هواداران نوشته شده است.

در بازی با برزیل اگر سعید معروف روی آن صحنه اعتراض های پیاپی به داور دیدار نداشت و کارت زرد نمی گرفت شاید تمرکز تیم ملی با توجه به 3 امتیازی که از برزیل پیش بودیم می توانست ما را راهی نیمه نهایی و مصاف با آمریکا بفرستد.

معروف در زمین مسابقه کمی مغرور است و این اتفاق بازی فنی او را تحت الشعاع قرار می دهد.

تیم ملی والیبال ایران بازی های لیگ ملتها را از دست داد و نتوانست روی سکو قرار بگیرد اما ما در ادامه رقابت های انتخابی المپیک ر در پیش داریم و حضور در المپیک توکیو مهم تر از بازی های لیگ ملتهای والیبال است و به نظ می رسد معروف نیاز به آرامش دارد آرامشی که خودش را به اوج می برد و تیم ملی را به توکیو می رساند.

گوهری مثل معروف آرزوی تمام تیم های والیبال دنیاست که اگر روی دنده خوبش باشد با پاس های ویران کننده تمام بزرگان جهان را به زانو در می آورد و ما را به هدفمان که حضور در المپیک است می رساند.