معمای حضور سرمربی خارجی در والیبال پیچیده تر شد

وحید مرادی از بسته شدن پرونده حضور سرمربی ایتالیایی در ایران خبر داد. طبق اعلام فدراسیون والیبال دو گزینه خارجی برای تیم ملی والیبال ایران انتخاب شده‌اند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود و طبق اعلام فدراسیون والیبال دو گزینه خارجی برای تیم ملی والیبال ایران انتخاب شده‌اند.

روبرتو پیاتزا، سرمربی فعلی تیم میلانو ایتالیا و کشور هلند که پیش از این اولویت اول تیم ملی والیبال ایران و فدراسیون بود، حالا دیگر جزء گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران نیست.

وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال این موضوع را تایید کرد و گفت: “روبرتو پیاتزا تا پایان لیگ ملت‌های والیبال با کشور هلند قرارداد دارد و برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه این مربی می‌تواند با این تیم فسخ کند واقعیت ندارد و حضور او در تیم ملی والیبال ایران منتفی است.”

او همچنین درباره عدم حضور سعید معروف در تیم ملی والیبال ایران گفت: “من به عنوان سرپرست فدراسیون هیچ گونه دخالتی در این موضوع نداشتم و رای به عدم انتخاب سعید معروف را کمیته فنی داده است و آنها ترجیح داده‌اند که در حال حاضر مربی خارجی برای والیبال ایران مناسب‌تر است.”