والیبال ایران مغلوب نایب قهرمان جهان شد

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مغلوب لهستان شد.
به گزارش شبکه لحظه در حالی که دیشب تب بازیهای فوتبال همه ورزشدوستان را تحت تاثیر قرار داده بود، تیم والیبال ایران هم به مصاف لهستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب این تیم شد.

https://static1.jamaran.ir/servev2/aLM2TejPSEcL/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1+%D8%BA%D9%81%D9%88%D8%B1.jpg

این در حالی بود که امیر غفور با کسب ۱۷ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد اما درخشش او در کنار ۱۰ امتیاز عبادی‌پور برای فرار ایران از شکست کافی نبود.

در سوی مقابل، کوبیاک با کسب ۱۲ امتیاز نقش زیادی در پیروزی شاگردان هنین برابر ایران داشت.

 

 

    معنوی نژاد: همه تلاشمان را کردیم                        

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدجواد معنوی نژاد پس از دیدار مقابل لهستان و شکست 3 بر صفر مقابل این تیم اظهار داشت: برنامه ما این بود تا امروز برنده شویم تا در گروه صدرنشین باشیم و در مرحله بعدی کار آسان تری داشته باشیم. امروز لهستانی ها خیلی خوب بازی کردند و ما هم تمام تلاش خود را کردیم و 100 درصد توان خود را گذاشتیم تا تیم برنده شویم اما نشد.
او در ادامه افزود: والیبال است و در هر مسابقه تنها یک برنده دارد. ما تازه در ابتدای راه هستیم و از این بازی تجربه زیادی کسب کردیم. تیم لهستان شروع عالی داشت و اینجا به نوعی خانه آنها بود چرا که تماشاچیان بسیاری داشتند. والیبال همین است و در روزی که 100 درصد توان خود را هم می گذاری احتمال دارد نتوانی برنده باشی.