ملکی: به دنبال سهمیه المپیک در قایق 4 نفره هستیم/ رکوردها بهتر شده است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اردوی تیم ملی کایاک ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و امید احمدی در تمرینات حضور دارند که قرار است از این بین 4 ورزشکار ترکیب قایق 4 نفره را تشکیل دهند و یک ورزشکار نیز در ماده تک نفره به رقابت خواهد پرداخت.

در مسابقات جهانی آبهای آرام که به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد سهمیه المپیک در ماده‌های 4 و تک نفره کایاک توزیع می‌شود.

حسین ملکی سرمربی کایاک ایران در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط ملی‌پوشان اظهار داشت: ما در هفته سوم اردوی ششم هستیم. شرایط خوب است و روی سرعت ورزشکاران کار می‌کنیم. اردو 26 تیر به پایان می‌رسد و ورزشکاران چند روزی استراحت دارند. پس از آن تا 26 مرداد تمرین می‌کنیم تا بعد از آن راهی مجارستان شویم. 

وی افزود: تست انتخابی برگزار شد و حالا رکوردهای ما بهتر هم شده است. نقاط ضعف و قوت مشخص شده تا بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی جهان بگیریم. تمرکز ما بیشتر روی قایق 4 نفره است و با قدرت می‌رویم که سهمیه المپیک را بگیریم. ما حریفان را هم زیر نظر داریم و می‌دانیم شرایط آنها چگونه است. درباره ترکیب قایق تک نفره نیز تا دو هفته قبل از مسابقات وقت داریم و هنوز مشخص نیست کدام ورزشکار در این ماده رقابت می‌کند.

منبع: فارس