ملیلا 0 – رئال مادرید 4 : برد اول سولاری در کوپا دل ری

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت:

 

چهارشنبه سانتیاگو سولاری در دیدار رفت یکی از بازی های کوپا دل ری در مقابل ملیلا توانست به عنوان سرمربی موقت رئال مادرید اولین پیروزی خود را تجربه کند و جایگاه تیمش را در میان 16 تیم مستحکم سازد.

گل های مسابقه را کریم بنزما، مارکو آسونسیو، آلوارو آدریزولا و کریستو گونزالس به ثمر رساندند.

سولاری که در پی اخراج لوپتگی در روز دوشنبه، هدایت رئال مادرید را به عهده گرفت، برای این بازی یک تیم جوان برگزیده بود که وینیسیوس جونیور 18 ساله برزیلی نیز در میان آنان بود. اما در واقع این دو ستاره معروف رئال مادرید یعنی کریم بنزما و مارکو آسونسیو بودند که پیروزی این تیم را مطمئن ساختند و توانستند آشوبی را که در پی باخت 5-1 ال کلاسیکو در نیوکمپ به وجود آمده بود فرو بنشانند و آرامش را به باشگاه بازگردانند.

این پیروزی روحیه رئالی ها را که در چند هفته گذشته روزهای سخت و پرفشاری را گذرانده بودند بالا برد و چنانچه این تیم در دیدار برگشت هم موفق ظاهر شود به طور قطع در میان 16 تیم صعودکننده جای می گیرد.

وینیسیوس بسیار جوان که در دوران مربیگری لوپتگی فرصت حضور در بازی ها را نمی یافت در این دیدار توانست از فرصتی که سولاری در اختیارش گذاشت به خوبی بهره بگیرد و نمایش تاثیرگذاری از خود ارائه دهد. سایر جوانانی که در این بازی در ترکیب تیم حاضر شدند نیز قطعا قدردان سرمربی جدید خواهند بود.

دیدار برگشت رئال مادرید – ملیلا در 5 دسامبر با میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد و این تیم امیدوار است در دیدارهای آینده خود در لالیگا با تیم های رئال وایادولید، سلتاویگو و ایبار و همچنین دیدار با ویکتوریا پلژن از سری لیگ قهرمانان قوی و پیروزمندانه ظاهر شود.

 

مترجم: نسرین صحیحی