ملی‌پوش والیبال نشسته: ارزش قهرمانان ما ریالی نیست

ملی‌پوش والیبال نشسته ایران گفت: با توجه به پتانسیل‌های خوبی که در استان اصفهان وجود دارد، در نظر گرفتن پاداش‌های مناسب می‌تواند انگیزه خوبی برای ورزشکاران در جهت کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها فراهم کند هرچند ارزش قهرمانان ما ریالی نیست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه  تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی هانگژو روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه عازم چین شد.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در دوره قبلی بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی شده است.

زینب ملکی، ملی‌پوش اصفهانی کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: شرایط خوب است و به آمادگی خوبی دست یافتیم، امیدوارم بتوانیم خوش‌رنگ‌ترین مدال را به دست آوریم، دیروز به هانگژو اعزام شدیم و ۳۰ مهر نیز مسابقات ما آغاز خواهد شد.

وی افزود: اصلی‌ترین رقبای ما چین و ژاپن هستند، چین جزو ۳ تیم برتر جهان است و همیشه به فینال مسابقات المپیک راه یافته است، کار سختی داریم اما همیشه این موضوع را اثبات کردیم که کار غیرممکن وجود ندارد و می‌جنگیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

ملکی تصریح کرد: تایلند تیم خوبی است، شاید جدیدا به این رشته پیوسته باشد اما به واسطه مربی ایرانی که دارد، شرایط خوبی دارد، ژاپن هم تیم خوبی است و سایر تیم‌ها نیز قابل احترام هستند.

ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان در رابطه با امکانات فراهم شده برای تیم ملی خاطرنشان کرد: از مسوولان فدراسیون جانبازان و معلولین تشکر ویژه‌ای دارم که شرایط بازی دوستانه با تیم روسیه را فراهم کردند، این دیدار بسیار به تیم ما کمک کرد و نخستین بار بود که چنین دیداری تدارک دیده شد، تیم روسیه نیز جزو تیم‌های برتر جهان است؛ هر چقدر دیدار‌های تدارکاتی بیشتر باشد، شرایط بهتر خواهد بود.

ملکی با اشاره پاداش‌های احتمالی گفت: پاداش‌هایی از سوی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام شده است که امیدواریم این مبالغ افزایش پیدا کند چرا که اصفهان یکی از استان‌های پهناور کشور است، با توجه به پتانسیل‌های خوبی که در استان اصفهان وجود دارد، در نظر گرفتن پاداش‌های مناسب می‌تواند انگیزه خوبی برای ورزشکاران در جهت کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها فراهم کند هرچند ارزش قهرمانان ما ریالی نیست.

ملی‌پوش والیبال نشسته ادامه داد: قبل از اعزام مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب‌های ما واریز شده است، اما در استان‌های دیگر شاهد این موضوع هستیم که مبالغی که با عناوین پاداش پرداخت می‌شود تفاوت فاحشی با ما مبلغ پرداختی به ما دارد البته مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قول افزایش مبالغ را دادند و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

پایان پیام/