ملی‌پوش دوومیدانی: یک زمانی 11 ماه در اردو بودیم، اما الان هیچ برنامه‌ای وجود ندارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسلم نیادوست در مورد شرایطش اظهار داشت: هفته پیش که مسابقات قهرمانی کشور بود دو مقام سومی را کسب کردم. برای این رقابت‌ها تمرین کرده بودم اما بدنم آنچنان که باید آماده نبود و به دلیل سرماخوردگی که داشتم فشار نیاوردم.

وی ادامه داد:

8-7 ماه است که به استخدام اداره ورزش و جوانان شیراز درآمدم. قرار نبود در این رقابت‌ها شرکت کنم، اما آنجا گفتند که چون برای استان مان این رقابت‌ها ارزش دارد شرکت کنم.

نیادوست با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت:

در این دوره سطح مسابقات نسبت به دو سال پیش خیلی بالا رفته بود و با توجه به اینکه مسابقات در قطر برگزار می‌شود، دوندگان میزبان در کنار هندی‌ها با قدرت بالایی شرکت کرده بودند.

ملی‌پوش دوومیدانی در مورد اینکه برنامه‌ها برای آینده چگونه است، گفت:

در حال حاضر لیگ باشگاه‌ها را پیش رو داریم، اما وضعیت تیم‌ها هنوز مشخص نیست. من چند سالی بود که با نفت شرکت می‌کردم اما امسال وضعیت این تیم هم مشخص نیست. امیدوارم مسئولان این باشگاه باز هم در دوومیدانی تیم‌داری کنند.

وی در مورد اینکه شانسی برای کسب سهمیه المپیک دارد یا خیر، گفت:

فدراسیون اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای این رقابت‌ها ندارد و اعزامی هم در کار نیست. با این شرایط چطور می‌توان به فکر سهمیه بود؟ امسال بدنم به شکلی بود که اگر در 3، 4 مسابقه بین المللیشرکت می‌کردم حتی می‌توانستم رکورد زیر 3 دقیقه و 40 ثانیه در 1500 متر را بزنم اما بعد از قهرمانی آسیا همه چیز تعطیل و با این شرایط انگیزه‌هایمان هم کم شده است.

نیادوست ادامه داد:

هندی‌هایی که در قهرمانی آسیا با من دویده بودند چند مسابقه جایزه بزرگ بین‌المللی هم شرکت کردند اما ما هیچ حرکتی انجام ندادیم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2017 در مورد شرایط فدراسیون گفت:

امیدوارم این وضعیت بد تغییر کند و دوومیدانی به روزهای خوبش بازگردد. یادم هست ما زمانی 11 ماه در اردو بودیم و حقوق هم می گرفتیم، اما الان اردو و حقوق نداریم و بعد می‌گویند تمرین کنید و اگر قهرمان شدید پاداش بگیرید، چطور می‌توان با این شرایط تمرین کرد، وقتی هیچ درآمدی ندارید.

منبع: فارس