ملی پوشان تیراندازی با کمان خواستار امکانات بیشتر شدند

ملی پوشان تیراندازی با کمان از دبیرکل کمیته ملی المپیک خواستند که از نظر امکانات و اعزام ها تجوه بیشتری به این رشته شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ محمد صالح پالیزبان در حاشیه بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: حضور در اردو قبل از آغاز بازی های آسیایی دلگرمی همه ما است، اما دو درخواست هم داریم. یکی بحث تجهیزات است. در یک ماه و نیم تا آغاز بازی ها دغدغه زیادی در این زمینه داریم و امیدواریم کمک شود. بحث تیر برای ما خیلی مهم است. یک پک تیر هزینه ای حدود 30، 40 میلیون تومان دارد.

رکورد دار کامپوند ایران ادامه داد: بحث دیگر مربوط به سهمیه ها است. اختلاف رکوردی میان بچه‌های ما خیلی کم است و اگر یکی دو سهمیه داده شود، خیلی کمک می‌کند تا با نفرات کامل برویم.

پورماهانی: سهمیه ریکرو خیلی کم است

یثنا پورماهانی دیگر ملی پوش تیراندازی با کمان عنوان کرد: بحث تجهیزات برای ما خیلی مهم است که مصرفی هستند. بحث دیگر مربوط به اعزام ها است، برای ریکرو یک سهمیه گذاشته بودند که خیلی کم است و نمی توانیم تیمی مسابقه دهیم. همان یک نفری هم اعزام می شود فشار زیای روی وی وجود دارد.

ملی پوش تیراندازی با کمان ادامه داد: برای اعزام همان یک نفر هم سخت است. مثلا من 8 ماه نفر اول تیم بودم، اما در یک ماه آخر افت کردم و تصمیم بر این شد که یک نفر دیگر اعزام شود.اگر تیم کامل اعزام می شد انگیزه ها بیشتر بود.

پایان پیام/