ممفیس بدون بازی پنجمین مجوز صعود را گرفت

فصل ۲۳ – ۲۰۲۲ رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای بامداد امروز با ۴ دیدار دیگر ادامه یافت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ به نقل از گلز، نتایج مسابقات بسکتبال حرفه ای ان بی ای که بامداد امروز (جمعه ۴ اسفند) برگزار شد  به این شرح است:
اورلاندو مجیک ۱۱۱ – ۱۰۶ نیویورک نیکس
بروکلین نتس ۱۱۴ – ۱۱۶ کلیولند کاوالی یرز

نیواورلینز پلیکانز ۱۱۵ – ۹۶ شارلوت هورنتس
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۷ – ۱۰۵ اوکلاهماسیتی تاندر
در جدول رقابت‌ها در کنفرانس شرق تیم میلواکی باکس با ۵۲ برد و ۲۰ باخت صدرنشین است و بوستون سلتیکس با ۵۰ برد و ۲۳ باخت دوم و فیلادلفیا سونی سیکسرز با ۴۹ برد و ۲۳ باخت سوم هستند. هر سه تیم مجوز صعود به پلی آف گرفتند. تیم کلیولند کاوالی یرز با ۴۷ برد و ۲۸ باخت چهارم هستند.
در کنفرانس غرب تیم‌های دنور ناگتس با ۴۹ برد و ۲۴ باخت در صدر است و ممفیس گریزلیز با ۴۵ برد و ۲۷ باخت در رده دوم قرار گرفت و هر دو تیم صعود کردند. تیم‌های ساکرامنتو کینگز با ۴۳ برد و ۲۹ باخت در رده سوم و فنیکس سانز با ۳۸ برد و ۳۴ باخت در رده چهارم جای گرفتند.
تیم دنور ناگتس در منطقه شمال غرب و تیم ممفیس گریزلیز در منطقه جنوب غرب در کنفرانس غرب قهرمانی خود را مسجل کردند.
در فینال فصل ۲۲ – ۲۰۲۱ تیم گلدن استیت وری یرز ۴ – ۲ تیم بوستون سلتیکس را شکست داد و قهرمان شد. تیم‌های میامی هیت و دالاس ماوریکس سوم مشترک شدند.
در تاریخ بسکتبال ان بی‌ای، تیم لس آنجلس لیکرز (مینیاپلیس سابق) با ۱۷ قهرمانی و ۱۵ نایب قهرمانی رکورد دار شده است. تیم بوستون سلتیکس با ۱۷ قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی دوم و گلدن استیت وری یرز (فیلادلفیا و سان فرانسیسکو وری یرز سابق) با ۷ قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی و شیکاگو بولز با ۶ قهرمانی سوم و چهارم هستند.