منشا: ما تیم های بهتری از کاشیما را شکست داده ایم

به گزارش شبکه لحظه :

گادوین منشا در آستانه بازی برگشت پرسپولیس – کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد از خودباوری پرسپولیس سخن گفته و اظهار کرده که تیمش در این تورنمنت تیم های بهتری از کاشیما آنتلرز را شکست داده است.

پرسپولیس در نیمه اول بازی رفت نمایش خوبی ارائه داد اما در نیمه دوم، تیم میزبان کنترل بازی را در دست گرفت.  گل های لئو سیلوا و سرجینیو یک پیروزی 2-0 را برای کاشیما رقم زد و کار را برای تیم تهرانی در دیدار برگشت دشوار کرد. اما پرسپولیس تا کنون دو بار توانسته در موقعیت های مشابه موقعیت فعلی در رقابت های حذفی خود را از مخمصه بیرون بکشد: یکی در برابر باشگاه الجزیره امارات متحده عربی و دیگری در مقابل باشگاه الدحیل قطر. بنابراین تیم ژاپنی به خوبی می داند که تنها نیمی از کار را انجام داده و نیم دیگر را نیز پیش رو دارد.

مهاجم نیجریه ای ادامه داد: “ما در خانه خود به آنها نباخته ایم و این خیلی مهم است و مهمتر از همه این است که تلاش کنیم چند گل بزنیم. امیدوارم من و علیپور در بازی باشیم ، چون تیم به گل های ما احتیاج دارد. ما با تیم های بهتری از کاشیما مسابقه داده ایم. به نظر من السد خیلی بهتر از کاشیما بود اما به هر حال گلهای بیهوده ای دریافت کردیم. ما سعی خواهیم کرد کار را در خانه تمام کنیم.”

بازی  برگشت پرسپولیس – کاشیما یکی از سخت ترین امتحانات را پیش روی شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار خواهد داد تا ببیند آیا می توانند برای سومین بار از پس این چالش برآیند.

منشا اضافه کرد: “وقتی ما به ورزشگاه کاشیما ساکر رسیدیم با خیل هواداران این تیم مواجه شدیم اما آنها هم باید به تهران بیایند تا متوجه شوند که ما چقدر طرفدار داریم. انتظار داریم هوادارانمان در بازی برگشت فینال حسابی از ما حمایت کنند. ما به هواداران خود ایمان داریم و سعی خواهیم کرد گل اول را به ثمر برسانیم و بعد از آن گل های بعدی را. مهم این است که ما هرگز تسلیم نمی شویم.”

منبع: ای اف سی

مترجم: نسرین صحیحی