منصوریان :در روزهای کرونایی، دلتنگ هواداران پرشور تراکتور هستیم

سرمربی تراکتور گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم و یک بازی فوق‌العاده خوب را هم ببینیم. امیدوارم فردا به اولین سه امتیازمان دست یابیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در دو هفته گذشته با سیستم سه دفاعه بازی کردیم و از این سیستم هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد.با تمام احترامی که مالک باشگاه، مدیریت باشگاه و خود من برای داوران قائلیم و معتقدیم باید به داوری احترام گذاشت اما در بازی هفته اول دو پنالتی صد درصد ما را نگرفتند.با تمام احترام به داوری آقای سیدعلی که از دوستان خوب من است، به جز دو صحنه پنالتی باقی بازی را خوب مدیریت کرد، اما دو امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد.نظر من این است که به همان اندازه که در فوتبال برتر به استقلال و پرسپولیس پرداخته می‌شود، به سایر تیم‌ها نیز بپردازند و به ما، سپاهان و سایر تیم‌ها نیز باید پرداخته شود.

وی افزود: معتقدم جمعیت 30 میلیونی پشت سر ماست و هر جا ترک زبان باشد، ما آنجا پایگاه داریم‌. پنالتی دقیقه 33 که صد درصد دیده نشد و ما دو امتیاز از تیم آقای هدایت ممبینی طلبکار هستیم‌! علاقه‌ای هم نداریم این دو امتیاز فردا به ما داده شود، بلکه فقط می‌گوییم حق ما در حین بازی داده شود، نه اینکه تلافی این اتفاق در بازی با سپاهان در بیاید و امتیاز گمشده سپاهان را سر ما در بیاورند. امیدوارم فردا به فرم اصلی‌مان برسیم و به اولین سه امتیازمان دست پیدا کنیم.

منصوریان گفت:چون جمعیت ما نیست و یار دوازدهم نداریم، در خیلی از بازی‌ها شاید مجبور باشیم یک بر صفر برنده شویم. می‌دانید وقتی یار دوازدهم ما چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور حضور داشته باشند، تفاوت وجود دارد. هواداران برای ما دیگر یار دوازدهم نیستند. با این جمعیت هواداری ما و پرشوری هواداران، آنها یار دوازدهم و سیزدهم محسوب می‌شوند که از دقیقه یک تا آخر ایستاده تیم را تشویق می‌کنند و حالا ما این ابزار کشنده را نداریم که با حریف مقابله کنیم و بنابراین باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم و اجازه ندهیم موقعیت‌مان از دست برود.

بیشتر بخوانید:
منصوریان: از روی سکوها به ما توهین می‌شد
منصوریان : به شجاعی و دژاگه گفتم تیم مهم تر از ستاره است
استقلال در هفته های اول: رکوردی که منصوریان خراب کرد!

انتهای پیام/