منصوریان: فردا با تمام وجود برای هواداران می‌جنگیم

علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی مقابل مس داریم و قول می‌دهیم با تمام وجود برای هواداران بجنگیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا منصوریان در صحبت‌های قبل از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم با توجه به شرایط سختی که ما برای آمدن داشتیم، پرواز ما با دو سه ساعت تأخیر بلند شد و ما مجبور شدیم به شهر رفسنجان بیاییم و با توجه به اینکه هتلی که رزرو کرده بودیم در شهر رفسنجان بود و از قبل فکر می‌کردیم بازی در سرچشمه برگزار می‌شود با فاصله 60 کیلومتری متاسفانه به دلیل شرایط جوی و برف و بوران، برنامه‌های ما به هم خورد و الان هم در مسیر سیرجان هستیم و بارندگی شدیدی هم هست.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: دو بخش شدیم، یک بخش تیم ما مجبور شدند در رفسنجان مستقر شوند و بخشی هم در سیرجان، تنها تلاشی هم که توانستیم بکنیم این است که از دوستان در سیرجان 10 تا اتاق گرفتیم که بتوانیم بازیکنان را با کادر پزشکی ببریم ولی متاسفانه بقیه دوستان در رفسنجان مستقر می‌شوند تا فردا صبح حرکت کنند. مجبور شدیم با توجه به اینکه در باشگاه‌ یک خانواده هستیم خودمان را زیر تعهد ببریم و الان سعی و تلاش‌مان این است که تیم را به سیرجان برسانیم.

بیشتر بخوانید :
منصوریان: ما در محلمان هر که لیسانس می گرفت به او مهندس می گفتیم
منصوریان پیش از دیدار با آلومینیوم اراک: بازی فردا، عیار خوبی برای تیم ما…
منصوریان: برای چه از خرمشهر برای ما داور می‌گذارید؟ از تبریز و مازندران بگذارید

انتهای پیام/