منوچهری: استقلال که به جام نزدیک می‌شود،‌ یک‌سری دعوا و مشکل ایجاد می‌کنند

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برکناری مجیدی اصلا کار درستی در این مقطع از فصل نیست و بعید می‌دانم هیچ‌کدام از هواداران استقلال هم موافق باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امین منوچهری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت : خدا را شکر استقلال توانست بازی مقابل پدیده را با پیروزی پشت‌سر بگذارد، اما ته همه این دعواها مطمئنا ناکامی برای استقلال خواهد بود آن هم در این مقطع از فصل که بازی‌های این تیم هفته‌به‌هفته حساس‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: هر بار استقلال به جام نزدیک می‌شود و می‌خواهد اتفاقات خوبی برای این تیم رقم بخورد یک‌سری دعوا و مشکلات برای این تیم ایجاد می‌شود. دو سه سال اخیر سوپرجام را مد کردند تا مدام جام بدهند و نمی‌دانم هدفشان چیست. شاید می‌خواهند دوباره یک ستاره اضافه کنند. برکناری مجیدی اصلا کار درستی در این مقطع از فصل نیست و بعید می‌دانم هیچ‌کدام از هواداران استقلال هم موافق باشند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: خیلی سخت می‌توانیم بازیکنان سابق خودمان را از قطر برگردانیم برعکس اینکه تیم پرسپولیس خیلی راحت ترابی را از قطر بر‌گرداند. امید ابراهیمی و علی کریمی منتظر فرصتی هستند تا دوباره به استقلال برگردند اما با وجود اینکه بازیکن آزاد هستند، باتوجه به پیشنهادهایی که از قطر دارند و شرایط نابسامان استقلال بعید است این اتفاق رخ دهد‌.

بیشتر بخوانید:
سرخاب: استقلال با این وضعیت نه جام حذفی قهرمان میشود؛ نه سهمیه آسیا می گیرد!
انگیزه بالای حسینی برای هت تریک کلین‌شیت برای استقلال
غیبت غفوری در اردوی استقلال به دلیل مصدومیت
سلب میزبانی استقلال و تراکتور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان
افشاگری عضو سابق هیئت مدیره استقلال در مورد معاون وزیر ورزش
4 بازیکن استقلال مورد غضب مجیدی قرار گرفتند

انتهای پیام/