منوچهری : من فکر می‌کنم قهرمانی لیگ در دستان استقلال هست

به نظر من آنها اصلا به این 6 امتیاز اختلاف هم فکر نمی‌کنند و تا وقتی که جام را لمس نکردند فکر می‌کنم آرام ننشینند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امین منوچهری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به نظر من درهای استقلال به روی همه پیشکسوتان باز بوده و هست اما بالاخره یک‌سری افراد هستند که فکر می‌کنند شاید مورد استقبال قرار نگیرند؛ پیش‌دستی کرده و یک‌سری چیزهای ذهنی برای خودشان درست می‌کنند. من فکر می‌کنم قهرمانی لیگ در دستان استقلال هست. درست است که از جام حذفی که با 5 دیدار می‌شد قهرمان شویم، کنار رفتیم اما ما راه طولانی‌تر ولی ارزشمندتری را برای رسیدن به جام و افتخارآفرینی انتخاب کردیم.

وی افزود: الان تک‌تک بازیکنان استقلال هیچ بهانه‌ای برای ‌انگیزه نداشتن، ندارند چون لحظه به لحظه و روزبه‌روز که می‌گذرد می‌توانند خودشان را به جام نزدیک کرده و اتفاق مهمی را در تاریخ دورانی که خودشان فوتبال بازی می‌کنند رقم بزنند. این موضوع برای آنها بیشتر و مهم‌تر از‌ انگیزه ایشان به‌شمار می‌رود.

منوچهری در پایان گفت: سپاهانی‌ها قطعا دوست دارد جلوی استقلال نتیجه گرفته به همین دلیل با تمام قوا به میدان می‌آید. آنها در این دیدار استرس نتیجه نگرفتن و قهرمان نشدن و این مسائل را ندارند اما 3 امتیاز این دیدار برای استقلال بسیار مهم و گرفتن امتیاز از این دیدار برایش حتی از نان شب هم واجب‌تر است. بنابراین از این لحاظ استرس بیشتری روی دوش استقلالی‌هاست.

بیشتر بخوانید:
منوچهری: کلید قهرمانی استقلال در اصفهان و بازی با سپاهان است
منوچهری: استقلال که به جام نزدیک می‌شود،‌ یک‌سری دعوا و مشکل ایجاد می‌کنند
منوچهری: وقتش است استقلال قدرت برتر آسیا شود

انتهای پیام /